Gå til innhold

Haster! Må få start på bilen i dag,problemer med strøm(løst)

Brian
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Først av alt så står bilen nå helt strømløs, hadde kun nok til å åpne dørene, men problemet er at bagasjerommet fremdeles er låst. Siden jeg aldri har testa bagasjelokket med nøkkelen før så fant jeg ut at jeg ikke klarte å låse opp i morres og kommer ikke til batteriet. Prøvde å koble til startkabler til plusspolen i motorrommet, men det virker som om strømmen ikke kommer frem av en eller annen grunn for det er like dødt. Er det noen måte å koble rett på starteren så jeg får strøm nok til å åpne bagasjerommet og slikt? kan jeg koble startkablene rett på starteren uten at alt går til hakkadalen? Eller er det noen annen måte å få strøm på bilen bortsett fra å bryte i stykker bagasjelokket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatre bak i bagasjerommet er vel bare å glemme, jeg er slank men ikke så slank. :P Men nevermind, fikk det til nå nettopp. Måtte pelle av plastikken rundt plusspolen i motorrommet, målte og styra litt og fant ut at det ikke var særlig kontakt på plusspolen. Satte startkabelen rett på skruen bak plastikken, og jorda i karosseriet og da funka det.

Nå gjenstår det bare å bytte batteri så er alt i orden håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...