Brian Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hei Først av alt så står bilen nå helt strømløs, hadde kun nok til å åpne dørene, men problemet er at bagasjerommet fremdeles er låst. Siden jeg aldri har testa bagasjelokket med nøkkelen før så fant jeg ut at jeg ikke klarte å låse opp i morres og kommer ikke til batteriet. Prøvde å koble til startkabler til plusspolen i motorrommet, men det virker som om strømmen ikke kommer frem av en eller annen grunn for det er like dødt. Er det noen måte å koble rett på starteren så jeg får strøm nok til å åpne bagasjerommet og slikt? kan jeg koble startkablene rett på starteren uten at alt går til hakkadalen? Eller er det noen annen måte å få strøm på bilen bortsett fra å bryte i stykker bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Sikker på at du fant et godt nok jordingspunkt i motorrommet da? Brukte du det som er ment som jordingspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 jord hvor som helst bare det er karroseri, metall, motorblokk, girkasse... Klarer du ikke å klartre bak i bagasje rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Klatre bak i bagasjerommet er vel bare å glemme, jeg er slank men ikke så slank. Men nevermind, fikk det til nå nettopp. Måtte pelle av plastikken rundt plusspolen i motorrommet, målte og styra litt og fant ut at det ikke var særlig kontakt på plusspolen. Satte startkabelen rett på skruen bak plastikken, og jorda i karosseriet og da funka det. Nå gjenstår det bare å bytte batteri så er alt i orden håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå