Gå til innhold

Koed, feil deler?

olechr
 Share

Anbefalte innlegg

Handlet noen deler med koed og fikk pakken for noen dager siden. Begynte igår og skru og skulle skifte deler, men når jeg kom til stabilisatorleddet så sto det e36 318, 316 når jeg hadde bestilt til e34.

Når jeg sjekket på koed siden så ser jeg ingen forskjell på de, ikke delenummer eller noe, skal det passe på min e34 og? Målte forskjellen på mitt brukte og den nye og det var flere millimeter i forskjell på tykkelse og lengde på hode.

Hvordan kan jeg få rett del vist det ikke er forskjell på delenummrene? Ps: er helt sikker på at jeg bestilte til bmw e34.

Fikk også feil bremseklosser bak, står e34 530 på pakken og klossene var for tykke til og passe inn. Jeg har da e34 525i, vet ikke om det er noen forskjell på de?

Fikk såklart noen deler rett da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du delenummeret er det enkelt å sjekke hvilke biler det passer på. Bare bruk realoem.com. Samme delenummer er ikke overraskende samme del.. Har du derimot fått levert feil er det kanskje mest naturlig å ta det med koed..?

Dessuten, bumpe en sånn tråd 3 ganger på en lørdag er direkte tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du delenummeret er det enkelt å sjekke hvilke biler det passer på. Bare bruk realoem.com. Samme delenummer er ikke overraskende samme del.. Har du derimot fått levert feil er det kanskje mest naturlig å ta det med koed..?

Dessuten, bumpe en sånn tråd 3 ganger på en lørdag er direkte tåpelig.

Men så er det nå slik at koed ikke har åpent på helg så jeg tenkte å få hjelp ifra noen som visste og ikke sitte som et spørsmålstegn hele helgen. Går vell for det samme hvilken dag du bumper på? Det at du orker og skrive inn det der er DIREKTE TÅPELIG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ang stabilisatorleddet, men bremsene bak er like på 525 og 530 :)

Har du presset stempelet på calipper langt nok inn da?

Takker for et litt mer utfyllende svar. Ja har presset stemplene så langt inn det går, men enda så får jeg ikke klossene på plass. Men nå er det mandag imorgen så da slår jeg på tråden og finner ut av det hele med koed. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vell for det samme hvilken dag du bumper på? Det at du orker og skrive inn det der er DIREKTE TÅPELIG :)

Nå var det ikke akkurat dagen det var som var poenget heller - det bare forsterker det med at det kanskje er mindre aktivitet på dagtid i helgene. Poenget er at bumping har blitt helt tullete på forumet her. Vi har innlogging, så folk ser faktisk hvilke tråder de ikke har besøkt, ikke noe behov for at det ligger øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vell for det samme hvilken dag du bumper på? Det at du orker og skrive inn det der er DIREKTE TÅPELIG :)

Nå var det ikke akkurat dagen det var som var poenget heller - det bare forsterker det med at det kanskje er mindre aktivitet på dagtid i helgene. Poenget er at bumping har blitt helt tullete på forumet her. Vi har innlogging, så folk ser faktisk hvilke tråder de ikke har besøkt, ikke noe behov for at det ligger øverst.

Det var slik at jeg omformulerte selve tråden og "topic" og da bumpet jeg for og få liv i den igjen, men dette ble mye OT, og jeg orker ikke å sitte å krangle om noe så lite over nett :) Du har fått sagt din mening og den skal du få ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...