Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Takk for svar og tips =) Jeg har et problem med bilen min og senk, det er at det venstre fremhjulet subber inne i hjulbuen når jeg svinger fult til venstre. Dekket subber liksom innenfor hjulet når jeg svinger inn mot motoren. Er dette et problem når det skal godkjennes? Eventuelt vil det bli bedret etter firehjulskontrollen?
M3cabriolet Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 be de om å justere etter M-understell eller low-sport-springs! da vil du lettere komme innenfor måla på camber bak enn om de justerer etter original understell! dette fordi m-understellet originalt har mer negativ camber sammenliknet med "høy" bil. mange hjulstillingsapparater har en egen del som heter low-sport springs også , som er mål beregnet for senkede biler. tro meg når jeg sier at det er vanskelig å få justert camberen bak innenfor måla til en "høy" bil dersom du har senket bil. BT her godkjenner ikke 4-hjulskontroller som har en hundedels grad utenfor målene, hverken på camber, caster eller spissing.
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg tar kontrollet til 600,- På nyere hjulinstillingsmaskiner, så står det ofte under BMW om de har sportsunderstell;) Da kan man velge det:) (Beregnet på senka biler osv). Har det nyeste og dyreste ifra Wüerth, hunter ett eller anna:)
Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Så jeg bør da si ifra om at det er m-understell på bilen? Så tar de det derfra?
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Så jeg bør da si ifra om at det er m-understell på bilen? Så tar de det derfra? Kan gå ant det
Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Da sier jeg at de skal gå ut ifra M-understell Takk så mye for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå