Dirty Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 jeg har revnet min 2ganger, kjipt som fean. men jeg setter ikke bilen på verskted.så for meg kosta det ikke en krone å fikse. men vet om folk som betalte 18 tusen for 1 revnet feste. så syns prisen din er helt OK. sånn ellers er det nok sammensettning av dårligforing\slark og mye rykking, som har gjort at du har revnet festene alle biler etter faceliften har jo forsterkninger? de koster 500 for 4 stk på koed.no så ville fått verskstedet til å sveise inn disse. da skal bakstillinga de lett tåle mye herjing sånn ellers så revnet jeg alle 4 stk på min
Kjell Z3 Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 ikke noe kjent problem, men har vært borti det en gang før, på en 320 e36. var noen timers jobb før den var i orden. så 6800,- er billig for den jobben der. Høres ikke ut som du har peiling, for dette er ett MEGET kjent problem.. Du kan foreksempel google "E36+subframe disaster" Og dette er så kjent problem at det til og med forekommer på både E30, E36 OG e46 Nå har jeg etter råd fra deg googlet "E36+subframe disaster" og der er det ikke mye å finne. Dette er først og fremst et E46 problen + Z3 som også har hatt problemer med dette. Og at det skjer med mesteparten av modellene som har problemer med dette er bare tull. Det er en liten prosent som opplever problemet, men det er trist for de det gjelder.
jokmeister Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 jeg har revnet min 2ganger, kjipt som fean.men jeg setter ikke bilen på verskted.så for meg kosta det ikke en krone å fikse. men vet om folk som betalte 18 tusen for 1 revnet feste. så syns prisen din er helt OK. sånn ellers er det nok sammensettning av dårligforing\slark og mye rykking, som har gjort at du har revnet festene alle biler etter faceliften har jo forsterkninger? de koster 500 for 4 stk på koed.no så ville fått verskstedet til å sveise inn disse. da skal bakstillinga de lett tåle mye herjing sånn ellers så revnet jeg alle 4 stk på min Okei okei, virka som en greit pris da E fekk sjå festan han laga, dem såg nokså solid og kraftig ut, hvis e sku grei å riv dem sunn mått e sett i nåkka dævelsk me motor hvertfall! men ang rykking, bilen har hatt d probleme før, at den plutselig RYKK som faen, og d ha vel bare blitt værre å værre ang festan@kardangen ;/ må få fixa den rykkinga og no, lura på om d e lmm ellerno rundt om der asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå