JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Heisann! Jeg må skaffe meg en fortserker nå snart og trenger litt hjelp med å koble opp ledninger og få dette til å fungere! btw, må ha en 5 kanalers forsterker! Laget en tegning om hvordan det er i bilen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 hehe bra tegning men forsto ikke en drit jeg :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 hehe bra tegning men forsto ikke en drit jeg :S GiljeN Hehe, ikke så mye jeg heller Klikk på bildet, så får du det større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brynjar90 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 du må ha en signalkabel fra spilleren til subben.. den kan du trekke enten midt i bilen under der med håndbrekket og under setet.. eller du kan trekke den på en av sidene under den listen(inne i kupen) som ligger der.. du må ha strøm fra batteriet til forsterkeren den trekker du på en av sidene (den motsatte siden av signalkabelen vis du trekker den på en av sidene) og så må du bare trekke ledningene til høytalerne i den listen som er på siden av bilen og derfra inn i døren. er ikke sikker på hvordan det gjøres har ikke trukke ledninger til høytaler men det er no sånn jeg har fått det forklart når jeg har spurt tidligere, men det vil jo variere hvordan du skal trekke lednignene til høytalerne med hvilken bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Okey Tusen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvis du har en 325 er vel det veldig lett, da du har batteriet bak? Må trekke høytalerkabler fra forsterker til alle høytalerne/delefiltre, signalkabler og styrestrøm fra spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvis du har en 325 er vel det veldig lett, da du har batteriet bak?Må trekke høytalerkabler fra forsterker til alle høytalerne/delefiltre, signalkabler og styrestrøm fra spilleren Er ombygd 325, så har batteriet fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Var det jeg tenkte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Skal lage ei tegning nå og se om jeg har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Virkelig flott tegning.. hehe.. Jordingskabel kan du feste på ene støtdempertårnet bak, kan hende du må pusse litt rundt bolten, men skal gi bra jording. Så må du trekke signalkabel på motsatt side av strømkabel for å unngå dynamostøy. Høytalerkablene skal du trekke via delefiltrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Skjønner ikke så mye må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jeg skal lage tegning til deg jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehe, bra.. ! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Blå = Signalkabler + styrestrøm Rød = Strøm Sort = Jord Gul = Høytalerkabler, som går forsterker - delefilter - høytaler/diskant Skjønte dette nå? Så må du antageligvis ha Y ledd til signalkablene da en multikanals forsterker krever flere RCA kontakter har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå