Dufniall Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg trenger en ny nøkkel til bilen... Sjekket med BMW og de fikser det på en uke, nye nøkler fra Tyskland Men det koster, 2000 for å være konkret Derfor lurte jeg på om noen vet en annen metode for å lage en ny nøkkel? Hvis det er andre som har opplevd å ha en nøkkel for lite... Sjekket emner fra koed bla.a, men dette finnes ikke for nøkkel med koding ser det ut til? Ellers får jeg vente til skattepengene kommer...
Hansh Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Kan vel kanskje få tak i en brukt nøkkel hos en hugger, GS, el. og få den programmert til å virke på din bil?
LianLi Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Regner med det er noe EWSIII system som har forbindelse med nøkkelen din så det kan nok bli litt vrient.
Dufniall Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Andre steder man kan få ny nøkkel,som ikke skal ha så mye imellom? Eller er 2000 selvkost?? Har begynt å lure på om jeg er "merkeverkstedforvirret";)
Christopher Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Nå er jo skattepengene på konto så da er det jo ikke noe problem Jeg bestilte nøkkel fra Bavaria Kr.sand på min gamle bil. Husker ikke pris, men tror ikke det var 2000kr. Det var E36 da.
Erik S. Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Det seles jo uslipte nøkler på ebay. Disse er ikke så dyrt, men du da må du i tilleg få den slipt og programert.
melmac Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 En kompis fekk 1 ny nøkkel, programmering av den nøkkelen + endre koder så ingen evt. skulle kunne bruke den gamle nøkkelen til sin E46. For dette betalte han ca. samme pris som du oppgir (trur det var litt over 2000), han fekk fortalt at det var "selvkost" på den jobben, så det er mulig at det rett og slett er såpass dyrt.. Men er jo greit at det er litt komplisert å fikse nøklar også
Deep Dish Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Kan vel kanskje få tak i en brukt nøkkel hos en hugger, GS, el. og få den programmert til å virke på din bil? Ehhh, hva med slipingen/sporene på nøkkelen da.? Hvis du låser deg ute av huset, hjelper det ikke å låne naboen sin nøkkel og låse deg inn....
monodonk Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Ta kontakt med en låsesmed. Fks. http://www.lasmester1.no/info.php?id=64&nokkelfiling har hørt at andre har fått nye bilnøkler både med og uten startsperre, og hvis de kan hjelpe deg så blir det nok både billigere og raskere gjort.
Dufniall Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Nå er jo skattepengene på konto så da er det jo ikke noe problem Jeg bestilte nøkkel fra Bavaria Kr.sand på min gamle bil. Husker ikke pris, men tror ikke det var 2000kr. Det var E36 da. Skattepengene redder flere av oss skjønner jeg, får bare fortsette å pusse tennene og utsette hårklippen Ta kontakt med en låsesmed. Fks. http://www.lasmester1.no/info.php?id=64&nokkelfiling har hørt at andre har fått nye bilnøkler både med og uten startsperre, og hvis de kan hjelpe deg så blir det nok både billigere og raskere gjort. Takk for tips! Skal sjekke det! Men er jo greit at det er litt komplisert å fikse nøklar også WorD!
Gunnar Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Kan vel kanskje få tak i en brukt nøkkel hos en hugger, GS, el. og få den programmert til å virke på din bil? Ehhh, hva med slipingen/sporene på nøkkelen da.? Hvis du låser deg ute av huset, hjelper det ikke å låne naboen sin nøkkel og låse deg inn.... Kan jo hende det er elektronikken i den han har som er ødelagt, da er det sikkert en grei jobb å flytte over akkurat det. Det er noe muligheter for nøkkelkoding i BMW GT1, men jeg har aldri testet det, så jeg kan ikke si noe fra eller til om det er mulig å kode om en brukt nøkkel. Kanskje noen andre her har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå