Glenno Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Okei, takk for svarene Men jeg hørte noe rykter om at jeg kunne få billigere medlemskap fordi jeg bor hjemme hos mor og far? Er dette tull eller? Om dere i samme husstand er flere som er medlemmer er det sikkert mulig med reduksjon. Prøvd leita litt på www.bmwccn.no ? Send e-post til bmwccn.no så får du sikkert et helt riktigtig svar.
JulianS Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Skulle vært dyrere når en bor hjemme hos mor og far Blir tur til mantorp på meg ihvertfall... Er bare bra veier fra grensa og innover og når du kommer inn på E4'an langs Vättern er det bare å stille inn cruise controllen på 150 å lene seg tilbake Rått baneanlegg med ordentlig dusjannlegg å hele pakka
Glenno Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Har du cruise på bilen din altså? Hele pakka er det inkl deilige damer også da eller, he he . Hmm kansje jeg skulle slengt meg som passasjer gitt .
JulianS Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Ja hadde på s14 motoren men den ligger i bagasjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå