sponar Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hei. noen som vet hvor termostaten sitter på e36 M3 3litern? Mye arbeid å bytte?
Erik_S Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Slangen fra toppen av radiator går inn på termostathuset, hvor da termostaten befinner seg Er festet med 3 bolter som løsnes ovenfra. Litt knotete er det, men ingen heksekunst. Lykke til EDIT: Her ser du hvordan det henger sammen. Nr.7 du skal ha av.
oddis Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Husk å rengjør anleggsflaten før du monterer sammen. Hvis du ikke har pakning er det lurt å smøre på litt pakningspasta (tynt lag). Skruene har en tendens til å være sprø og kan knekke ved litt vold, så skru deg fram forsiktig.
axor Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 sikkert da ikke dumt og bytte skruene når du har fått dem ut
MonicaM3 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Skulle byttet den på min i går men verkstedet sa det var altfor mye jobb. 3 timer sa dem..
Niklas Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 MonicaM3 skrev: Skulle byttet den på min i går men verkstedet sa det var altfor mye jobb. 3 timer sa dem.. Hørtes voldsomt ut. Greit nok at ein må skru av og montere ny, så må ein fylle på ny kjølevæske og lufte system. Men tar det 3timer for eit verkstad? Overprisa!
MonicaM3 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Jeg hadde forhåndsbetalt for en stor service, pluss skift av termostat og dem trudde det var en smal sak. Det var nok noe dem sa for at dem hadde tatt seg for lite betalt. Lurer på om bmw har satt denne jobben til 1,5 time... (jeg var ikke hos bmw)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå