bergeee Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 hallo. jeg ønsker og kjøpe en m20 motor med gir kasse og lednings nett. er samme om det er b20/b23/b25/b28. så lenge den passe oppi en e30 320. må være med lednings nett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 har en b23 stående i bil ... motor funker meget bra men frostplugger er sprotte ut så nye må settes inn følger med alt av ledningsnett ecu osv pm meg om du er interisert mvh lagesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 er nokk litt langt vekk. viss ikke så skulle jeg handla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oggy Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 har en m20b20 motor som skal ut av en bil i løpet av påska, men det er uten starter og svinghjul da så blir det kanskje uaktuelt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 har også en M20B20 stående m gear osv, men uten hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 har en m20b20 motor som skal ut av en bil i løpet av påska, men det er uten starter og svinghjul da så blir det kanskje uaktuelt da ? Jeg har isåfall starter og svinghjul til salgs, bor i Langesund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå