erik2k3k Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 heisan ...har nettop kjøpt meg en 325ix skal vist være norges første registrerte ix er så god stand man kan få en e30 nå til dags i.. men plages med at bilen er senket forran. da det klunker og herjer ved gasspådrag .. skiftet stikkaksell på høyre side forran etter at man ble fortalt at disse tok kveld med senking.. er det noe måte å korte denne inn på, har blirr fortalt at den blir for lang ved senking.? eller er det noen som har noen tips og triks for å få dette holdbart ved senking? takk på forrhånd mvh en som vill ha senka bil utn å skifte stikkakksler i eningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Ta bilen til Ekte bmw verksted.. få dem til å fikse understelle. -- Så kan du bygge på styling om sommern så den ser senka ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 De fleste fraråder senking av ix pga at drivakslene får feil vinkel og dermed kan slite hull i mansjettene. Har aldri hørt at stikkakslene blir for lange ved senking, men det betyr jo ikke at det ikke stemmer. Har lest om folk her inne som kjører/har kjørt med 40/40 senk uten problemer. Det jeg har fått vite er at man må passe på å ha rikelig med grease inni mansjettene ved senking og samtidig kontrollere dem med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå