M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Skal selge en 87 mod 316 E30 i deler. Det meste inni skal selges, motor, gir, for og bakstilling og div. Skal bruke hele karossen, alle lamper, skjermer, vinduer og dører, koffert lok osv. Bilder kommer, gi bud. Pm, her eller ring: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 har du det festet fra org luftfilterboks til Lmm? evt hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renmeg Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Har du noe av dette, og sender du? - hattehylle - list som er nede i dørkarmen - evt. hvite blinklys. - BMW-merke som skal være midt i rattet. - frontlippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hvis den er 2-dørs kjøper jeg gulvteppet så fremt det er grått eller sort og i grei stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 er det 2 dørs vil jeg ha listene rundtom vinduet, og indre dørhåndtak HS yttre dørhåndtak VS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 har du det festet fra org luftfilterboks til Lmm? evt hvor mye? Har jeg sikkert, skal se etter en dag jeg. Koster vel en 200,. lapp vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Har du noe av dette, og sender du?- hattehylle - list som er nede i dørkarmen - evt. hvite blinklys. - BMW-merke som skal være midt i rattet. - frontlippe. Hatthylle og BMW merket, kan du få kjøpt. Lista og blink, skal jeg bruke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hvis den er 2-dørs kjøper jeg gulvteppet så fremt det er grått eller sort og i grei stand. Er grått, men usikker på tilstand, da denne bilen ble kjøpt i vinter med 20- og bare parkert. Men skal få sjekka det i løpet av påseken, da bilen skal plukkes noe i frahverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 er det 2 dørs vil jeg ha listene rundtom vinduet, og indre dørhåndtak HS yttre dørhåndtak VS Det skal ikke selges. Jeg skal bytte intr, motor, gir, under stell og div. Så bilen skal på veien igjen. Så ting som lister, lykter og div, skal jeg bruke selv. k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Om det er 2-dørs kunne jeg tenke meg ett bilde av fører og passasjersete =D Hva slags farge er de og hvor mye skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hvis den er 2-dørs kjøper jeg gulvteppet så fremt det er grått eller sort og i grei stand. Er grått, men usikker på tilstand, da denne bilen ble kjøpt i vinter med 20- og bare parkert. Men skal få sjekka det i løpet av påseken, da bilen skal plukkes noe i frahverandre. Flott, jeg kjøper det garantert hvis standen er grei! Gi meg en tilbakemelding når du får sjekket det opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renmeg Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hatthylle og BMW merket, kan du få kjøpt. Lista og blink, skal jeg bruke selv. jeg legger inn bud på hattehylla og BMW merket (det i rattet), alt for 250+frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Har så inni mye å gjøre om dagen, så blir muligens noen skruing på denne i påsken. Så da kommer det bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå