Gå til innhold

87 316 E30 selges i deler.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge en 87 mod 316 E30 i deler. Det meste inni skal selges, motor, gir, for og bakstilling og div. Skal bruke hele karossen, alle lamper, skjermer, vinduer og dører, koffert lok osv.

Bilder kommer, gi bud.

Pm, her eller ring: 90141919. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe av dette, og sender du?

- hattehylle

- list som er nede i dørkarmen

- evt. hvite blinklys.

- BMW-merke som skal være midt i rattet.

- frontlippe.

Hatthylle og BMW merket, kan du få kjøpt.

Lista og blink, skal jeg bruke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er 2-dørs kjøper jeg gulvteppet så fremt det er grått eller sort og i grei stand.

Er grått, men usikker på tilstand, da denne bilen ble kjøpt i vinter med 20- og bare parkert.

Men skal få sjekka det i løpet av påseken, da bilen skal plukkes noe i frahverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 2 dørs vil jeg ha listene rundtom vinduet, og indre dørhåndtak HS yttre dørhåndtak VS

Det skal ikke selges.

Jeg skal bytte intr, motor, gir, under stell og div. Så bilen skal på veien igjen. Så ting som lister, lykter og div, skal jeg bruke selv. :D k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er 2-dørs kjøper jeg gulvteppet så fremt det er grått eller sort og i grei stand.

Er grått, men usikker på tilstand, da denne bilen ble kjøpt i vinter med 20- og bare parkert.

Men skal få sjekka det i løpet av påseken, da bilen skal plukkes noe i frahverandre.

Flott, jeg kjøper det garantert hvis standen er grei! Gi meg en tilbakemelding når du får sjekket det opp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...