Cise Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Vurderer å bestille felger fra de da de har de felgene jeg kunne tenkt meg.. noen som har bestilt derfra før? pris? leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Anbefales på det sterkeste! Leveringstiden var vel en plass imellom 1-2uker. Servicen er ingenting å klage på. Prisen skal han vel ha skrevet på nettsiden sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Anbefales på det sterkeste! Leveringstiden var vel en plass imellom 1-2uker. Servicen er ingenting å klage på. Prisen skal han vel ha skrevet på nettsiden sin? hvor mye måtte du betale i shipping/toll og sånt? fra hvor til hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 fra hvor? ifra BMautosport vel? Til Tromsø. Betalte 80£ i frakt. Tollen betalte jeg 8xx kr for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 fra hvor? ifra BMautosport vel? Til Tromsø.Betalte 80£ i frakt. Tollen betalte jeg 8xx kr for. ok.. jadaså.. holder på å snakke litt med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bestilte du felger med dekk på? Jeg er usikker på om det vil koste mer i frakt med dekk, siden man muligens må bruke større kartonger? Vet du noe om det? Slik at vinninga ikke går opp i spinninga mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Ikke glem at norsk moms må betales og da? (hvis beløpet overstiger nok 5000,- (?)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Ikke glem at norsk moms må betales og da? (hvis beløpet overstiger nok 5000,- (?)) Du mener vel 200 nkr, hipp hurra Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bestilte du felger med dekk på? Jeg er usikker på om det vil koste mer i frakt med dekk, siden man muligens må bruke større kartonger? Vet du noe om det? Slik at vinninga ikke går opp i spinninga mener jeg.. Jeg bestilte med dekk på, da kom frakta på 150 gbp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 ah, så klart! Det er tollen jeg mente. Hehe. Den kan man unngå om man handler for mindre enn 5000. Men 800kr er jo ikke så mye å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 ah, så klart! Det er tollen jeg mente. Hehe.Den kan man unngå om man handler for mindre enn 5000. Men 800kr er jo ikke så mye å spare. Sikker på dette, trodde det bare var enkelte varer det var toll(bla klær) på og da fra første krone. Betalte hvertfall ikke toll på felgene jeg fikk og de kostet over 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Er ikke toll på bildeler. Men du må betale et lite tollgebyr for at de har stemplet forsendelsen. Det er på rundt 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Lurer litt på å bestille felger frå BM Autosport, nokon som har innspel med tanke på kvalitet og utførelse på felgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Har dem alpina felger til E30 der ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Har noko som liknar i alle fall, http://bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå