Gå til innhold

E30. lekasje på førersiden!!!

tangus325
 Share

Anbefalte innlegg

hei. kom ut i dag tidlig å kjøre på jobb, var det stor vanndam med pedalene. noen som har hatt lignene tillfeller? har sjekket taklukepakning, å den såg fin ut, var ikke vått rundt vindu eller noe heller, men det droplet fra lyset over døren bak.

tips til hva dette kan vere? er kanalen fra takluka gåen??? :?

takk for svar 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det drypper fra lyset i taket ved bakdøra er det nok mest sannsynlig drens fra takluke som er kaputt...er vel både i forkant og bakkant tenker jeg?

ja det er godt muli. holder på å ta ut bunnmatten å , fant et hull på høyre siden, men ingenting på venstre side, men har ike fått den helt ut enda. men vis dreneringen fra takluke er ødelakt, er de slanger eller må jeg sveise opp igjen?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fram kommer det ut to gummislanger bak skjermene. Prøv å stikk noe langt å tynt oppi der, å prøv å få løsnen proppen.

Bak er jeg ikke helt sikker, men tror at det kommer ut der den trykkavløsningen for når du smeller igjen dørene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nå at det er hull på venstre side, er rustet hull i den veggen der rattstammen går igjenom, men kommer ingentting inn når jeg kjører. kan det vere at de er hull under der visken er festet? er jo dreneringsrør under der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det samme på min e30.

bilen stod i ro og det regnet. alt virket fint. helt til eg rygget og endret vinkel på bilen. då rann det ned langs torpedo veggen. skal få sett på ka dette er snarest mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...