Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg prøvde nokon 8,5x17 et 20 azev a felger på min 325ix da stakk felgene ganske så mykje utenfor hjulbuen bak. så ein kompis hadde nokon brock b1 8,5x17 et 13 på sin e30 cab og da måtte han bruke nokon kaldige spacere?

Det er noko der som skurra?

Nokon som kan forklare det :)

Skrevet

Hvis han kompisen din hadde spacere på et13, har han lest av feil på innpresset. Det er fysisk umulig å få det til å stemme. Jeg har et47 på min og sommerfelgen på 7,5 tommer med et27 er da omtrent kant i kant med skjermen. Så hvis du da setter en bredere felg med et13 på en bil med original innpress 35 sier det seg selv at du må valse for å få den innfor skjermen.

Skrevet

kan jeg stjele litt plass her? Har en ix selv. Lurer på om det er mye å valse 3 cm på skjermene? Personelig har jeg ingen anelse...

Skrevet

Personlig tror jeg det kommer til å ødelegge hele bilen. Så mye valsing ser bare teit ut. Dessuten, hva gjør du da med skjermbredderne? De er jo mye av identiteten til en ix.

Skrevet

ja akk det jeg har tenkt på selv også.. Har ikke lyst, men fant bare noen felger jeg likte, som passet budsjettet min utrolig bra, men da måtte jeg ha valsa ca. 3 cm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...