Lars R B Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Selger nå den trofaste bilen min. Litt info om bilen: 1993 mod. (førstegangs reg. 92) godt velholdt stasjonsvogn med god plass. el ruter forran. el speil. Dobbel el. takluke. Liten kjørekomputer. Nye vinterdekk. 235/45/17 sommerdekk Nye bremseklosser, skiver og håndbrekk. Bagasjeromstrekk. Sikkerhetsnett mellom bagasje og baksete 150 000km. Motorvarmer. Nedfellbar bakseter. 60 40 Skipose Høyde og tiltjustering på ratt. Startsperre. Eu ok. Air bagger forran. Abs bremser. Det som ikke funker nå er: Bakrute står ikke oppe. har kjøpt dempearmen, men er ikke montert. Ute temp. Selges for 49 000,- Billigere ved RASK handel. Lars R B 90767507 ronningstad@hotmail.com Kom gjerne med kommentarer, men vær så snill å hold det saklig da dette er en salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Dokumentasjon på km-stand? Servicehefte, kvitteringer med påstemplet km-stand opp i gjennom årene etc? Rust? Rundt tanklokk, nedkant av dører og på hjulbuer og kanaler/bunnplate generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 så meget pen ut... hvoran er lakk? mye steinsprut i front?ser det er noen skader på støtfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Er pen i lakken men det er noen flekker på nedre del av av støtfanger. Er forresten bitte litt rust nederst på dørene som har blitt behandlett med rustmiddel så det ikke sprer seg. Bakluka har også skalet litt lakk ved håndtak. Er ikke noe særlig steinsprut i panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Kan jeg tolke ditt manglende svar på mitt spørsmål vedrørende km-stand som at du ikke har noen form for dokumentasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Kan jeg tolke ditt manglende svar på mitt spørsmål vedrørende km-stand som at du ikke har noen form for dokumentasjon? Slutt å syt da:D Ser det jo på bilen at den er i bra stand;) Solgte selv tidligere en E34 520i 95' for 75 laks som hadde bare gått 120k Men hvor mye billigere kan denne gå, ved hurtig avgjørelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Kan jeg tolke ditt manglende svar på mitt spørsmål vedrørende km-stand som at du ikke har noen form for dokumentasjon? Nei det kan du ikke gjøre... Så faktisk ikke ditt innleggi går så jeg svarte på innlegget under. Har en bunke med kviteringer og verkstedbesøk. Er ikke noe hobbymekaniker så jeg har brukt verksteder for å ordne ting på bilen. Har også hatt den på bmw hamar for oljeservice for sikkerhetsskyld og mekanikeren sa att han hadde ingen grunn til å tru att den hadde gått noe lengre enn det som sto på telleren. Kodestikker og kretskort til spedo er byttet på BMW på hamar. Da hadde den gått 94131. dette var da 26.03.04. står nå 054826 km på telleren i dag 01.03.09 Så jeg har heller ikke brukt den så veldig mye. Er du interesert så kan jeg sikker scanne noen bilder o.l. per pm. Bare å spørre er det mere dere lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Det høres bra ut. Beklager min innledende skepsis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 en aldri så liten BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Og der var bilen solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg