Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare og fjerne en "pling" og en "dært" så har du 500 hk ;) Skulle gjerne kjøpt denne, er sinnsykt pen bil! :)

Skrevet
Bare og fjerne en "pling" og en "dært" så har du 500 hk ;) Skulle gjerne kjøpt denne, er sinnsykt pen bil! :)
siden når da?

Japan har (hadde?) en grense på max 280hk på serieproduserte biler. Am I right? derfor er bilen plombert. :wink:

Mener det er dette jeg har hørt og lest, correct me if I'm wrong :P

Skrevet

Det var vel ikke en max-grense, men det var en kraftig avgiftsøkning som tredde i kraft ved 280hk, noe som gjorde det lite lønnsomt med større motor/flere hester originalt?

Skrevet

Vel, dette er en GTT, ikke GT-R, viss forskjell på å bare fjerne en pling og plong da.

Skrevet

Det med at man bare kan fjærne en "pling" og en "plong" så har man 500hk er jo bare bullshit.

Dersom man skal trimme disse opp til 500hk og det skal være holdbart så koster det mucho pæng,men potensialet i en rb26dett er absolutt veldig høyt.

Virker som om folk tar det Autofil og Jan-Erik Larsen sier for fasit. Er jo en grunn til at det programmet gikk under kallenavnet "Autofeil".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...