M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Da er god bilen solgt til nord Selger har en 96 mod, M3 E36 3.2, med sort vader skin. Biler er helt orginal, uten luke. Bilen er meget strøken, og i bra stand. Her kan du få en fin bil å bygge om. Har godt ca 180 000km. Fult service hefte og masse kvitteringer. Det som også er fint, er at setene, er jo omvendt. Derfor blir føre sete, om man setter det i en Norsk bil, nesten nytt. Kan også følge med et 318is coupe karosseri for 90 K. Mulgens selges M3en i deler, om jeg får rette buda på sort vader skin, komplett org M3 styling, ink 3.2 luke med vinge, under stell, gir kasse osv. Da skal motoren ikke selges, om ikke jeg får en grom pris da. Alt er jo tilsalgs PS: Bilen selges helst hel, men får jeg grom over pris på Vader skinnet, gir kasse osv, da ryker den i deler. Pm, her eller ring: 90141919 Bilder av Isen. Noen bulker på bakskjermer, men ikke mye rust. Skal få sjekka om det er noe skyldig og div i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Da var bilder og mere info kommet. Kommer bilder av 318 senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Har du noen av delene fra is'n selger du? trenger bakre del eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Flust med biler du har om dagen da Yngve Går det det ann få prøveskilter på denne btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 klart du kan få prøveskilt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Ånei Yngve! Enda en M3! Selger du denne i deler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Har du noen av delene fra is'n selger du? trenger bakre del eksos. Det sto to store stusser ut bak på den, men kan få kjøpt den sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Ånei Yngve! Enda en M3! Selger du denne i deler eller? Ja solgte den røde i går, og kjøpte denne i går kveld. Du får komme å kjøpe det røde intr, helst til helgen. Ligger i veien her. Når kommer du?? Selger helst M3en hel, men som det står. Får jeg 20K for hele intr, så blir det nok dele bil. Prøve skilter kan den kjøres på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Har du noen av delene fra is'n selger du? trenger bakre del eksos. Det sto to store stusser ut bak på den, men kan få kjøpt den sikkert. Har noe sånnt fra før av selv, er på leting etter orginalt anlegg brukt, og det er visst ikke så lette å finne har jeg funnet ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Kan selges som rulende chassi, som går ann å kjøre for 60K. Da uten ALT inni, kun med dasjbord og ratt stamme med tilbehør. Uten alt av dører, panser, lykter, styling og felger (må ha med selv) Så det som følger med er koplett motor, gir, alt el, eksos, mellom aksel, komplett understell og kaross. Alt med papirer og kan prøves før jeg skrur av div deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 byttet grill ? siden det ikke er facelift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 har du så mye snø enda.. har i syd har alt smelta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 byttet grill ? siden det ikke er facelift ? Ikke byttet noe jeg. Er noen dager siden det bilde er tatt, men er noe snø her enda ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Da selges bilen med 19" M3 kopier med nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg