Raymond Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Nå har vegvesenet og biltilsynet gått sammen og klarert for ombygging av biler i samme stil som i Sverige, skal allerede verksettes i begynnelsen av sommeren 2009. Regelen om bilens førstegangs registrerte dato skal og gjøres om til bilens byggeår, så det skal bli lettere og importere biler uten negative konsikvenser. Så nå blir det snart lettere for ombygging gutter!!! dette er en helomvending fra alt Norge står for på bil fronten. Tror forde om det er onsdag idag så må man nesten ta en pils for og feire! pm: meg til link for videre detaljer. Det gleder meg å kunne tilbringe dere disse detaljene på en fin dag som denne. Mvh Raymond
SweetBMW Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 seriøst?!?!? da kan jeg jo trimme alt jeg vil da eller, kremt host host kremt kremt
Stephan.s Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 ......Nå har vegvesenet og biltilsynet gått sammen......... Nå er/var vel strengt tatt biltilsynet og vegvesenet det samme, så stemmer for en spøk på denne her.
Nilsen Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 skal bli lettere og importere biler uten negative konsikvenser. Negative konsekvenser = avgifter. Ja, for det skjer jo!
Arotished Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 jaja, vi kan ihvertfall prøve å late som at dette stemmer
Raymond Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 va det beste jeg kom på å farta jau, var vell en liten aprilsnarr sorry for å plage, men.. er det noe som virker for godt til å være sant så.. tja, da er det vell det hær i norge
Spiritus Sancti Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Haha, så masse teite aprilsnarrer:P Men tanken var god da - hvis du får det gjennomført! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå