alex3d Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Merket at xenon lysene på min e46 blinket konstant når jeg kom på jobb i dag. (kjørelysene) 1-2 ganger i sekundet. Merket også at det var tikking/klikking fra hanskerom området. Sikkert fra sikkringsboksen. Fikk uansett ikke tid til å se på det da. Noen som har vært bort i noen lignende og har tips? Strandveien auto hadde aldri hørt om en slik feil. Mvh Alex. Blink blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Originalt eller ettermontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hei! Det er orginale xenon. Bilen er en e46 320 2.2 cab 2002. Alex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Virker som om at kretsen oppdager ein feil når lyset skrus på og skrur seg av igjen. (og slik fortsetter det) Nb: Dette er litt tipping ifra min del. Prøv å koble ut ein og ein pære. Er det same feil på begge sider? Ellers so har eg ikkje so mykje greie på originale xenon i biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå