LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Såååååååååå fint vær, og bilen står inne... snufs og skamme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Bare å ta den ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Bare å ta den ut det Vel... den er ikke helt kjørbar enda. men gleder meg stort til den dagen den er det er nok mange som vente på vår og sommer nå...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er jo ikke lenge før det er tørre veier nå Har du tråd om bilen din eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 må legge ut noen bilder av denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Er jo ikke lenge før det er tørre veier nå Har du tråd om bilen din eller?? nei har ikke fått lagt til så mye... meldte meg inn for bare et par dager siden... kommer mer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 må legge ut noen bilder av denne bilen kommer mer etter hvert. skal ta noen nye bilder når bilen er ute igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hvilken bredding er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er det bilen i avataren så finnes det vel en tråd om den allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hva tenker du på nå? Den blå med Equisess (?) bredding og den store vingen bak? Hva var det eier av denne het igjen da.. M3cabriolet ett eller annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hvilken bredding er det? Zeemax:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Stemmer stemmer Når du sier det er det helt korrekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Er det bilen i avataren så finnes det vel en tråd om den allerede? Det er visst riktig. Typen min,som eide denne bilen før,har visst laget en tråd etter at han pussan opp. fant ut det nå nettopp. men tro meg. Det Vil komme mer!!!! den må bare bli klar først...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 er tråd om den når den var min her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... prosjektet Linda, du får denge han typen din så du får bilen på veien snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM3cab Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hva tenker du på nå?Den blå med Equisess (?) bredding og den store vingen bak? Hva var det eier av denne het igjen da.. M3cabriolet ett eller annet? jeg tenker på å ha det GØY er mye man kan gjøre og forandre på vettu. skulle ha en bil som går litt fælt. og det hat jeg nå. dessuten så syntes jeg det som er gjort med utseende på den er helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå