Gå til innhold

Nettsider med deler til E30

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har linker til nettsteder som selger understellsdeler til E30, fortrinnsvis ix? Må ha nye bærebroer, men de koster jo sinnsykt mye i forhold til vanlige. Hadde håpet å finne noen som ikke kostet 2000,- eller mer pr stk! Har forsøkt ebay og Meyle, men finner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de er billigst så langt, men som sagt så hadde jeg håpet å ikke måtte betale 2000,- pr stk. Koed og GS trenger ingen minne meg på. Er ikke særlig imponert over prisene, spesielt Koed har blitt jævlig dyrt i forhold til hva det var. Og da har jeg tatt den såkalte finanskrisen med i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du ikke bytta bare kulene? Koed har ikke blitt mye dyrere men hvis du ser på de danske sidene og regner om prisene til danske kroner med moms å hele pakka så ser du at det blir det samme fra .no og .dk

Men noen som veit om noen svenske sider? svenske krona er jo dritlav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det går å bytte bare kulene. Det vil i såfall gjøre det mer overkommelig, men har hørt begge deler. Men noe må jeg gjøre, for det klonker noe inn i helvette i forstilingen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det går å bytte bare kulene. Det vil i såfall gjøre det mer overkommelig, men har hørt begge deler. Men noe må jeg gjøre, for det klonker noe inn i helvette i forstilingen min :lol:

Jo, det går an å bytte bare kulene. Det har jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg byttet bare kula på min ix, gikk lett lett! Er ikke så stor forskjell på forstillingen. Største forskjell er vel geometrien på fjærbeina! kjører med vanlige senkefjærer te e30 på min. Går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...