Herant Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Heisann. Har noen spørsmål til dere som gjelder annlegg. Jeg har planer om å koble cdspeleren min til et forsterker osv men vett ikke hvordan jeg skal koble cdspiller til forsterker pga blir ganske forvirre med forsjellige utganger osv noen som vett ? Her er bildet av cdspiller " Blaupunkt London mp37" aillefall baksiden av den med noen utganger/innganger Og her er da forsterkeren som jeg ikke klarer å¨koble heilt inni meg hvilken kabel jeg skal bruke for å oppnå et forbindelse mellem disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Tipper du trenger denne: Koed delenr: www17370 High-Level/Low-Level-Adapter: Benyttes til konvertering af højtaler signal, til et linje ud signal. Hvis man vil have en ekstern effektforstærker i stedet for den indbyggede forstærker i radioen. Kan max håndtere 35W i indgangs effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 på blaupunkt må du få en overgang m radioforhandleren som skal inn i tredje kontakten på spilleren , på den er det fono plugger som du bare plugger i forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Takk skal dere ha! Nå vett jeg at Blaupunkt skal kastes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Tipper du trenger denne:Koed delenr: www17370 High-Level/Low-Level-Adapter: Benyttes til konvertering af højtaler signal, til et linje ud signal. Hvis man vil have en ekstern effektforstærker i stedet for den indbyggede forstærker i radioen. Kan max håndtere 35W i indgangs effekt. Nei, dette bruker du ikke når det ER linjeutganger på spilleren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 på blaupunkt må du få en overgang m radioforhandleren som skal inn i tredje kontakten på spilleren , på den er det fono plugger som du bare plugger i forsterker Her har du 'n http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 bytt cd spiller . det hadde jeg gjort vis jeg var deg .. får mer nytte av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå