Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv å ring ditt lokale Gjensidige-kontor. Kan være det hjelper. Har aldri hørt om at Gjensidige ikke forsikrer en BMW. Håper dette ikke er en ny policy. De har hvertfall vært de eneste som tilbyr ok forsikring med kombinasjonen stor motor/BMW og ung mann.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Prøv å ring ditt lokale Gjensidige-kontor. Kan være det hjelper. Har aldri hørt om at Gjensidige ikke forsikrer en BMW. Håper dette ikke er en ny policy. De har hvertfall vært de eneste som tilbyr ok forsikring med kombinasjonen stor motor/BMW og ung mann.

Skal ta en real ringe-runde i morgen! Håper på bedre tilbakemeldinger enn jeg har fått hittil:) Virker som de fleste har positive erfaringer med gjensidige, så det må jo bare gå! :)

Skrevet

Jeg er 21 år og har ikke hatt forsikret tidligere biler på meg, altså 20% bonus.

Sendte forespørsel til gjensidige på mail før jeg kjøpte bil om pris på forsikring på meg. 20.000 km i året, egen garage og fg godkjent alarm.

Full kasko kom på 44 store, delkasko 11 store og ansvar tror jeg kom på rundt om 9.000

Så det skal ikke være noe problem får deg heller hvis du vurderer delkasko, da får du jo drømme bilen din så får du bare satse på at du klarer å holde deg på veien.

Skrevet

Fikk ringt gjensidige i dag! Lykkens dag! :D Fikk forsikring på faren min, delkasko, 8.000km kom på mellom 6-7000kr. Har ikke fått de eksakte papirene ennå. Dette blir bra!

Drømmebilen ett skritt nærmere! :) Takk for all hjelp og gode råd!

Hehe ja skal prøve å holde den på veien;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...