Jholmseth Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Heisann, ny her på forumet Har akkurat kommet fra Fauske hvor jeg hentet min aller første bil, en E34 520, 92 mod Den er helt orginal, og var så heldig å finne en som har vært veldig pent kjørt. Bilen har akkurat rullet litt over 200k. Jada, bilen er skitten på bildene, men har akkurat fått den hjem Når pengene begynner å rulle inn igjen har jeg noen planer for bilen, og vil gjerne ha tips ol. fra dere her inne. Det som skal gjøres er: *Felger til sommerdekk (anbefalinger?) *Angel eyes *Øyenbryn *Anlegg, sub (anbefalinger?) *Effektanlegg (anbefalinger?) *Farge blinkers/baklykter (hvit? svart?) *Tinting av bakrutene *Sportsluftfilter Dette er foreløpig det jeg har tenkt meg, hvis dere har tips eller meninger så kom med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Gratulerer med BMW ! Og velkommen til forumet Ser at du å bor i Narvik... Det er ikke umulig at det blir et BMW-treff her mot våren, så bare følg med på forumet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 hadde jeg vært deg ville jeg styrt unna angle eyes og øyebryn. gå for vanelig hvite DE lykter, hvite blinkers, llitt senk og bra felger og du har en kanon bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 breifront, senk og felger + andre blinklykter så har du kommet langt på veg gratulerer med en knakande god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 hadde jeg vært deg ville jeg styrt unna angle eyes og øyebryn. gå for vanelig hvite DE lykter, hvite blinkers, llitt senk og bra felger og du har en kanon bil. +1, Så ut som en fin bil, må ikke ødelegge den som mange andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 For all del unngå angeleyes og lyktelister! Ser helt nils ut på E34. Kantfelger, 40/20 senk, hvite blinkers og M5 baklykter er alt du trenger, så har du en kongebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Velkommen til forumet. Fin bli du har. Riktige felger med kant (t58 kanskje??), Sorte bliklys fram, på sidene og bak, sorte DE lykter, Svak sot på alle rutene, svarte nyrer og en riktig senk.. Jeg har FK sitt 75\50 og det ser veldig bra ut samtidlig som at jeg ikke trenger å kjøre 50kmt overalt Men for all del, styr unna angle eyes og øyenbryn. Ser jalla ut i de fleste tilfeller etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Gratulerer med fin bil ser at du er fra narvik, det planlegges ett treff der den 22.august og kanskje ett før det og Har leilighet og arbeidsgiver i narvik selv Jeg ville nok også droppet angel eyes og brynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Takk for tilbakemeldinger! Har siklet litt på Rondell kantfelger. Når det gjelder angel eyes og bryn, så har jeg vært fan av det lenge, men ble usikker nå Skal se litt på de DE lyktene som anbefales. Men når det kommer til effektanlegg er jeg usikker. Jeg vet ikke hvilket merke som gir god grom lyd, og hvor mange lapper jeg burde gitt for et. Ang. nyrer så lurer jeg fælt på hvor de ligger:P OG, vil gjerne se en E34 med sorte DE lykter, bådde med park,kjøre og langlys:) Hehe, får lappen en mnd. etter treffet har vært i Narvik, men dere får samle i hop et treff i Målselv i løpet av høsten så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Vet ikke hvilken effektpotte du bør kjøpe, men her har du en bil med sorte DE lykter, fin senk, sorte nyrer (de to små grillene i fronten) og 18" rondellfelger. Låner to bilder av ingaar sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Effektanlegg burde etter min mening være Eisenmann, men det koster litt.. Har Hørt at supersport levere like fin lyd til en billigere penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Wow, meget fin farge på den! Når det kommer til anlegg inni bilen har jeg sett på dette: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1987 Et billig, men funker det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 her ser du angeleyes på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Grattis med flott bil og velkommen til forumet E34 e knas det! Får nok mye glede bak rattet i den der \:D/ Stemmer og for å unngå øyenbryn og AE.. står ikke helt til stilen etter min mening.. meen det er jo DIN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Må bare si at jeg er helt frelst når det kommer til AE lykter Tenkte jeg skulle tone ned rutene uten film. Noen som vet her inne hvor jeg kan få gjort det i Narvik området? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå