Gå til innhold

Førstebil 520i :D

Share

Anbefalte innlegg

Heisann, ny her på forumet :)

Har akkurat kommet fra Fauske hvor jeg hentet min aller første bil, en E34 520, 92 mod :D

Den er helt orginal, og var så heldig å finne en som har vært veldig pent kjørt. Bilen har akkurat rullet litt over 200k.

Jada, bilen er skitten på bildene, men har akkurat fått den hjem :D

vd8yzkz95mgbii8vcydj.jpg

1ybgdoiogg59n3ovlcm7.jpg

gqnbarlub3opzrqz3umi.jpg

Når pengene begynner å rulle inn igjen har jeg noen planer for bilen, og vil gjerne ha tips ol. fra dere her inne.

Det som skal gjøres er:

*Felger til sommerdekk (anbefalinger?)

*Angel eyes

*Øyenbryn

*Anlegg, sub (anbefalinger?)

*Effektanlegg (anbefalinger?)

*Farge blinkers/baklykter (hvit? svart?)

*Tinting av bakrutene

*Sportsluftfilter

Dette er foreløpig det jeg har tenkt meg, hvis dere har tips eller meninger så kom med dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet. Fin bli du har.

Riktige felger med kant (t58 kanskje??), Sorte bliklys fram, på sidene og bak, sorte DE lykter, Svak sot på alle rutene, svarte nyrer og en riktig senk.. Jeg har FK sitt 75\50 og det ser veldig bra ut :twisted: samtidlig som at jeg ikke trenger å kjøre 50kmt overalt :)

Men for all del, styr unna angle eyes og øyenbryn. Ser jalla ut i de fleste tilfeller etter min mening. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! :)

Har siklet litt på Rondell kantfelger.

Når det gjelder angel eyes og bryn, så har jeg vært fan av det lenge, men ble usikker nå:P Skal se litt på de DE lyktene som anbefales.

Men når det kommer til effektanlegg er jeg usikker. Jeg vet ikke hvilket merke som gir god grom lyd, og hvor mange lapper jeg burde gitt for et. Ang. nyrer så lurer jeg fælt på hvor de ligger:P

OG, vil gjerne se en E34 med sorte DE lykter, bådde med park,kjøre og langlys:)

Hehe, får lappen en mnd. etter treffet har vært i Narvik, men dere får samle i hop et treff i Målselv i løpet av høsten så kommer jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...