jojr Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Har jeg forstått det riktig at man må ha lyktespylere for at bilen skal være godkjent med Xenon lys? Sitter å titer på Xenon lamper og det er jo et vanvittig pris perspektiv, å det er vel lurt å gå opp litt i pris for at man skal få noe bedre kvalitet på lysstyrken? Så har derfor sett på lykter med AE men vanlige pærer å det er kanskje det som er lurt å gå for om man må ha lykte spylere. Sal jeg først gå for Xenon vil jeg ha det orntlig med bra lys. Hva tror dere man må opp i pris og hva betyr betegnelser som 4300K og oppover Håper noen fikk med seg hva jeg egentlig mener
PIIIPower Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Skal du ha godkjent xenon må du ha automatisk høydejustering og lyktespylere. Uansett hva du velger kjøp Hella lykter så unngår du kjedelige tulle problemer.. (koed.no..)
jojr Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Skal du ha godkjent xenon må du ha automatisk høydejustering og lyktespylere.Uansett hva du velger kjøp Hella lykter så unngår du kjedelige tulle problemer.. (koed.no..) Takk for svar Høydejustering er det på den nå også, kan denne brukes? Er det mye ombygging som må til med tanke på koblinger og tennere
pita Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 ettermonterte xenon i mine faceliftlyker, og det var ikke noe stress å montere hva vel det men kan kalle plug and play men må ha andre pæreholdere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå