Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk FK sitt 75\50 sett i går med dempere og fjærer.

Jeg monterte bak og det ble helt perfekt, men det er forran at ting gikk galt. Jeg fikk på fjæra og alle tingene som skal være oppi der, men når jeg senka ned bilen etter at jeg var ferdig og kjørte en mil så var demperstanga kommet oppigjennom tårnlagere (ca 2cm). Jeg har fått skruen i bunn, men ser fortsatt en god del av demperstanga..

Noen som har forslag på hva feilen kan væra??

Skrevet

tror ikke det er det som er feil fordi at de ikke er så alvorlig på høyre side. Jeg tror at jeg har glemt en skive eller plassert en feil.. ingen som har en 1.2.3 på hvordan alt skal settes sammen. Hvilke deler som skal på fra først til sist??

Skrevet

var nettopp ute å kikka på dempertårnene og de stod like langt opp på begge sider. Da er det sikkert tårlagrene som du sier, men de er jo ganske dyre. Går det ikke ann å fylle i de glippe med en 10-12 skiver da?? :)

Skrevet

Hehe det er en løsning ikke jeg ville gått for ihvertfall :)

Er ikke sikkert det er så gal pris på dem vel.. Trodde det jeg og da jeg senket min, men ble overrasket over hvor grei pris det var :) Jeg kjøpte på gsbildeler da :)

Skrevet

Tror jeg må legge i noen skiver midlertidilg grunnet at jeg ikke har råd til nye lager rett og slett :(

Høyden ble helt perfekt etter min mening. Det ble rått samtilig som det ikke ble upraktisk.. :D

Skrevet

Da må jeg ha fått feil fjærer, min ble en cm høyere enn mitt gamle supersport-sett, hadde forresten samme problemet som deg, men byttet tårnlager som jeg hadde liggende til en 88mod 525 og da forsvant det:)

Skrevet

Det var da billig! Men jeg vil egentlig ha bare bakfjærene. (så lenge de gir et bra drop) Noen ideer?

Har du bilder med dette settet montert?

Skrevet

Du får sikkert kjøpt bare bakfjærer også.

Jeg skal ta litt bilder i dag.. blir bare mobilbilder, men jeg skal prøve å få vist litt sammenligninger:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...