Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag av styret i Motorama Fosen 2009 å lage en egen BMW stand til motormessen som går av stabelen 2-3.mai.

http://www.fosenhallen.no/sitepageview. ... ageID=1074

hrqlldk7mtuh0w7mlt7n.jpg

Vi har fått tildelt 8 plasser og i den sammenheng ønsker jeg å høre om det er noen av dere som er interessert i å stille ut bilen deres på dette motorshowet. Motorama Fosen 2009 er Midt-Norges største innendørse motormesse og arrangeres i Fosenhallen i Bjugn kommune (ca 1,5t nordvest for Trondheim). Det er forøvrig ingen påmeldingsavgift for å stille ut bil.

Jeg kan godt gjøre om dette fra en standard BMW-stand til en Bimmers.no-stand om ønskelig, men da med tillatelse fra Bimmers.no (Gunnar) selvfølgelig :)

Kopi fra infosiden:

Velkommen til Motorama i Fosenhallen 2-3 mai!

ACC Fosen og Campus Fosen arrangerer Motorama for 2. år på rad. Dette er Midt - Norges største innendørs motormesse!

Det kommer deltakere fra hele Fosen, Trondheimsområdet, Nord - Trøndelag og Møre

Tema i år:

På bilsiden: Engelske veteranbiler

På MC-siden: 70 - talls totaktere

I tillegg kommer:

Bil: Militære kjøretøyer, Gatebiler, Dragsters, Hotrods, Amcars m.fl.

MC: Cross, veteran, Harley Davidson m.fl.

Forskjellige forhandlere vil ha stand under messa

Andre aktiviteter:

Salg av kaffe, vafler og varmmat

Film og hoppeslott for unger

PROGRAM FOR MOTORAMA 2009:

Lørdag 02.05:

11.00: Åpning

13.00: Start av muskelbiler / MC

15.00: Presentasjon av spesielle biler/motorsykler

17.00: Stenger

Søndag 03.05:

11.00: Åpning

13.00: Start av muskelbiler / MC

14.00: Underholdning av Heart of Iron

15.00: Premiering

16.00: Stenger

Noen som er interessert i å stille?

Ta kontakt i tråd eller PM. :)

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette høres tøft ut, men lørdagen krasjer med CCN's vårtur. Har jeg tid stiller jeg på søndag. Veit ikke om utstilling? Må være noen artigere biler der ute enn min kanskje ;)

Men skal hare med CCN, så kanskje vi legger turen innom.

Skrevet

Jeg kan gjerne still opp. Men blir kun søndag, da jeg skal på tur lørdag. Bilder av bilen ser du på linken min. Er det innteresant kan du sende meg pm. Så tar jeg kontakt. Kan sikker komme utover med bilen på lørdags kvelden.

Skrevet
Jeg kan gjerne still opp. Men blir kun søndag, da jeg skal på tur lørdag. Bilder av bilen ser du på linken min. Er det innteresant kan du sende meg pm. Så tar jeg kontakt. Kan sikker komme utover med bilen på lørdags kvelden.

Fin e30 cab du har ja, likte spesielt godt fargen!

Har 6 plasser igjen å fylle, så jeg avventer bestemmelsen til alle kandidater er klare!

:)

Flere??

Skrevet

Fin e30 cab du har ja, likte spesielt godt fargen!

Har 6 plasser igjen å fylle, så jeg avventer bestemmelsen til alle kandidater er klare!

:)

Flere??

Takk for det. :P Som sagt jeg kan stille søndag. Hvis turen på Lørdag blir avlyst stiller jeg gjerne Lørdag og Søndag.

Skrevet

Toppers Lightning!

Men hadde jo vært kjempefint om BMWccn hadde lagt om turen på lørdagen til Motorama Fosen istedet. Kunne jo ha reservert plass på parkeringsplassen utenfor hallen slik at de fikk stå samlet. Eventuelt hørt om å få en større stand slik at alle hadde fått plass inne på messa! :)

Skrevet

Vi har styremøte 14.april, så skal høre med de. Trur ikke vi har nok tid på lørdagen til å komme innom, men at folk dukker opp på søndagen er det ingenting i veien for.

Håper flere her på bimmers kommer?

Skrevet
Vi har styremøte 14.april, så skal høre med de. Trur ikke vi har nok tid på lørdagen til å komme innom, men at folk dukker opp på søndagen er det ingenting i veien for.

Håper flere her på bimmers kommer?

Ja, flott! Du får høre om det er noe interesse for dette.

Vi burde lage en stand med litt liv og røre fikk jeg beskjed om. :) Vise videoer og bilder med litt bra musikk etc... :D

Er første gangen jeg er med på noe slikt, så er mottakelig for kreative innspill og forslag på hva som skal til for å lage en bra stand som vekker litt oppsikt!

Skrevet

CCN har jo en banner vi sikkert kan låne. Dessuten kan jeg skrive en artikkel om dette til fahrfreunde, da alle vi i styret skal skrive en artikkel hver i år. Da trenger vi en flink fotograf, men det finnes det sikkert her.

Vært tøft å rigget opp tv med dvd spiller å spilt noen filmer etc. Kanskje PC med reklamefilmer/biltester etc.

Men som sagt, rekker i beste fall kun søndag.

Skrevet
Kan stille med noen bilder fra oppussingen av bilen. Fikser fort en power point presentasjon med musikk på det. Men da bør vi sikkert ha en fremviser og lerret?

Supert!

Fremviser og lerret hadde vært best ja.

Og en stor samling av fahrfreude hvis noen har!? Jeg måtte ofre min samling da guttene ville bruke bildene fra bladet som tapet på rommet sitt! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...