Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det som kunne vert kult der, om noen har utstyr, er jo å sette opp to (eller flere) datamaskiner der, installere det der bmw m3 challenge (der du får kjøre nye m3'en på nurburgring), seff da med ratt og pedaler (må da være noen her som har slikt utsyr, jeg selv har det, men bor et liiiite stykke unna), og ha en liten konkurranse som folk kan være med på, dele ut noe billige bmw-effekter til vinner osv..

Dette vil jo medføre litt oppmerksomhet, endel mer enn å vise noen filmer, det er jo sånt som garantert noen andre har tenkt på også!

Men siden det ikke er så mange som har ratt og pedaler og sånt, så kan jo noen stille opp med et par xboxer, og forza motorsport, med kun e46 m3 i garasjen. Går vel an å linke xboxer sammen og kjøre over lokalnett.

Skrevet
Det som kunne vert kult der, om noen har utstyr, er jo å sette opp to (eller flere) datamaskiner der, installere det der bmw m3 challenge (der du får kjøre nye m3'en på nurburgring), seff da med ratt og pedaler (må da være noen her som har slikt utsyr, jeg selv har det, men bor et liiiite stykke unna), og ha en liten konkurranse som folk kan være med på, dele ut noe billige bmw-effekter til vinner osv..

Dette vil jo medføre litt oppmerksomhet, endel mer enn å vise noen filmer, det er jo sånt som garantert noen andre har tenkt på også!

Men siden det ikke er så mange som har ratt og pedaler og sånt, så kan jo noen stille opp med et par xboxer, og forza motorsport, med kun e46 m3 i garasjen. Går vel an å linke xboxer sammen og kjøre over lokalnett.

God ide dette! :)

Jeg har X-box med Forza! Men jeg slettet profilen min der jeg hadde unlocka M3'n! :(

Men har jo M3 Challenge på PC'n da! :)

Skrevet

Er fint på Fosen men blir desverre for langt kjøre for meg...var der på firmatur en gang :D Overnatta på en nedlakt militærleir eller hva det enn var..

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...