Chris_325iM Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 synd det er alt for langt unna... ellers hadde jeg stilt
T.R.Melum Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Fosen utenfor Rissa eller?? ca 35 min etter Rissa ja...
T.R.Melum Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 synd det er alt for langt unna... ellers hadde jeg stilt Et par mil unna drøbak ja...
flonoen Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Det som kunne vert kult der, om noen har utstyr, er jo å sette opp to (eller flere) datamaskiner der, installere det der bmw m3 challenge (der du får kjøre nye m3'en på nurburgring), seff da med ratt og pedaler (må da være noen her som har slikt utsyr, jeg selv har det, men bor et liiiite stykke unna), og ha en liten konkurranse som folk kan være med på, dele ut noe billige bmw-effekter til vinner osv.. Dette vil jo medføre litt oppmerksomhet, endel mer enn å vise noen filmer, det er jo sånt som garantert noen andre har tenkt på også! Men siden det ikke er så mange som har ratt og pedaler og sånt, så kan jo noen stille opp med et par xboxer, og forza motorsport, med kun e46 m3 i garasjen. Går vel an å linke xboxer sammen og kjøre over lokalnett.
T.R.Melum Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Det som kunne vert kult der, om noen har utstyr, er jo å sette opp to (eller flere) datamaskiner der, installere det der bmw m3 challenge (der du får kjøre nye m3'en på nurburgring), seff da med ratt og pedaler (må da være noen her som har slikt utsyr, jeg selv har det, men bor et liiiite stykke unna), og ha en liten konkurranse som folk kan være med på, dele ut noe billige bmw-effekter til vinner osv.. Dette vil jo medføre litt oppmerksomhet, endel mer enn å vise noen filmer, det er jo sånt som garantert noen andre har tenkt på også! Men siden det ikke er så mange som har ratt og pedaler og sånt, så kan jo noen stille opp med et par xboxer, og forza motorsport, med kun e46 m3 i garasjen. Går vel an å linke xboxer sammen og kjøre over lokalnett. God ide dette! Jeg har X-box med Forza! Men jeg slettet profilen min der jeg hadde unlocka M3'n! Men har jo M3 Challenge på PC'n da!
halsen89 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Kanskje jeg kommer da.. Åssen Melum er du da??
T.R.Melum Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Kanskje jeg kommer da.. Åssen Melum er du da?? PM sendt
T.R.Melum Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Flere som har lyst til å stille ut bil på messa?
Simen! Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er fint på Fosen men blir desverre for langt kjøre for meg...var der på firmatur en gang Overnatta på en nedlakt militærleir eller hva det enn var..
T.R.Melum Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Bilder fra messa: 1974 BMW 3.0 CS 420hk og ca 630nm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå