Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Svergie å hente meg et interiør til touringen i slutten av April. Men nå ser det ut som jeg kanskje har flere på hånden..

Er det noen som er intrissert, så kan jeg vidre formidle bilder når jeg får det.. Og kan ta det med hjem over grensen også, vist det skulle bli aktuelt.. Gi lyd fra dere vist det virker fristende..

Skrevet

Har ikke hørt fra han som skulle selge intriørene. Han ventet på å få hjem bilene sa han.. Men jeg skal sende han en mail og purre på..

Pris: Videre formidlet kontakt mellom en som bodde i nærheten av Stockholm og kalle8 her inne.. Han skulle selger et rimelig strøkent comfort interiør i svart skinn med dørsider.. Tror prisen der ble 3000 - 4000 Sek..

Skrevet

Har funnet flere interiør på Blocket.se, bildelsbasen.se og autopower.se.. Men de blir litt vel langt sør i Sverige for min del.. Så ta det som et tips og ta kontakt selv vist det frister.. Og prisene som jeg har fått opplyst, er ikke noe å si på, ihvertfall vist man sammenligner med GS og Koed..

Har funnet et til meg selv nå, komplett sportinteriør med dørsider.. 5000Sek og da skal han kjøre 60mil og møte meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...