Gå til innhold

mitt lille prosjekt

325ilund
 Share

Anbefalte innlegg

her er litt om bilen min. det er en 91 mod 325i e36 sedan, bilen kjøpte jeg av 325i her inne på forumet. bilen kjøpte jeg ferdig ned pusset, og fikk litt lakk på den:) da ble den sånn som dette:

4y6qk67jgjhmx8arwfr0.jpg

zr1z5nynevcqtso8gjjt.jpg

og etter en stund, så fant jeg ut att dette ikke var bra nok, så dro den inn igjen til lakkering for runde nr 2:) hehe, da ble lakkeringa totalt fiasko siden luft slangen gikk til hælvette under lakkering :(

så i går den 1/4-09 gikk jeg og en kompis som heter kim, ut og begynte og pusse, pusse pusse pusse. fikk byttet bak lokket (da dette var skakk som en gammel en) og fjernet den dårlig jobben med panseret. (altså SPARKLET igjen der bmw merke skal sitte) det blir jo ikke holdbart i det hele tatt da det ikke har blitt mattet ned i bunnen før sparkling. så jeg og kim sto og våtslipet denne bilen i 11 timer igår for og få en glatt og fin flate til en ny runde med klar lakk :P

her er litt bilder fra pussinga i går:

c5hbqpcjgiu06w9rwjsy.jpg

85us7o6e0dnq9alkn5xe.jpg

vi7xifbm625k5ipucl9q.jpg

opgrwmtf7xlaudfz07o6.jpg

seq894kko6mwbhfonnnl.jpg

rtljfsoqe6pwucm810bl.jpg

fel6gbesuq3ioixoo17a.jpg

o5gt3wpjvzw082eyj7kl.jpg

gfjgq58t1su87np5t6eo.jpg

fvomwxou18wvnlzck3ta.jpg

sånn ser dette ut, så jeg leverte bilen til lakkerer idag tidlig, og skulle få den igjen i morgen :D

så da krysser jeg fingra for ett strøkent resultat:) hehe

så i morgen kl 10:00 står jeg hos lakkerer og skal se resultat, så da kommer det flere bilder:) og da sitter vingen på sin plass også;) fikk laget hull og tilpassa den idag hos lakkerer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...