svaen Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Hei, tenkte at det kanskje var på tide å legge ut en tråd om nybilen. Nevneverdig utstyr fra fabrikk: - 17" M-sportfelger 194 - Full M-pakke - Alcantara delskinn - Hi-fi høytalerpakke - Klima-automatikk med utvidet omfang - Klimakomfortvinduer - Navigasjon - Høyglans shadowline - M.m. Ettermontert siden kjøpsdato: - Nokian HK5 225/45-17 - Carbon diffuser - Sorte nyrer - Sorte/carbon BMW-merker på panser og bagasjeromsluke - Black line baklykter Planer: - Fjerne 320d-merket bak - 19" eller 20" sommerhjul - Xenonlykter - Justerbart senkesett - Frontleppe til fangeren. Vil helst ikke ha splittere som "alle" har. Bilder fra salgsannonsen: Var i Oslo og hentet en '06 E91 BMW 320D i begynnelsen av mars. Bilen hadde akkurat blitt importert fra Tyskland, så det sto noen knallharde Michelin piggfridekk på 16" stålfelger på bilen. Dette var helt håpløst å kjøre med på snøføret i Oslo, så på vei hjemover dro vi innom Sharif og fikk montert Nokian HK5 225/45-17 på sommerfelgene i stedet, og kastet vinterhjulene. Dro på sjøen 2 dager etter vi hentet bilen, så fikk dessverre ikke kjørt den så mye. Men 4 uker på sjøen ga meg mer enn nok tid til å handle litt på ebay og få hjem delene - bl.a carbon diffuser, Black line baklykter, sorte nyrer, m.m. Kom hjem fra sjøen på tirsdag, og nå er det montering og kos som står for tur. Montering av diffuser: Satte på et litt penere "deksel" over eksosstussen samtidig. Litt usikker på om jeg skal montere denne, med tanke på garantien på bilen. TDC tuningboks. Denne dukket også opp i dag. Regner med at jeg monterer denne i kveld. AC Schnitzer baklukespoiler. Prøvemontering. Sånn ser bilen ut i skrivende stund. Oppdateringer kommer fortløpende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Nydelig denne Fine mods sålangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Ble tøff den. Og fronten vil se mye finere ut med xenon. Ser ut replika CF diffuser, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 fin skute! tøft med sorte nyrer på sort e90\91\92\93 ..men jeg er litt usikker på om jeg likte den bakrutespoileren der! litt utenom topic, men samme bil, firmabilen jeg farter rundt i er også en 06 320d e91 med ca samme utstyr som din. Tire pressure low feilmelding kommer opp i skjermen stadig vekk, jeg vet jeg har resatt denne før men klarer det ikke nå!! vet du eller noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Flott bil du har. Likte carbondiffusoren og de sorte nyrene. Det ble som sagt tøft på sort bil. Men er også skeptisk til spoileren på bakluka. Må innrømme at ACS ikke har vært heldig med designen på stylingkomponentene sine de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Fin bil! Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Hei, da var sommerhjulene kommet på plass. Ble 8,5 og 10x20" T198H fra GS, med 235/30 og 285/25-20 Falken FK-452. Sporer litt, men kan ikke vente annet med de veiene her omkring. Mangler bare carbon-emblemene på felgene og senk foran nå, så får det være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå