code13 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 flott bil e30 er bare rett og slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Skal se om eg ikkje fikser et par når eg kommer heim. Flott du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Knipset et bilde mens jeg ventet på en burger isted! nam burger ikke så værst e30 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Fikk tatt et bilde i full fart på veg fra hjullasteren til bilen idag, med mobil da, så ikke så bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Likte denne Blir det nye motor planer eller holder du den originalt? Likte den slik den var nå altså Takk for det! Har noen planer til for motoren, men blir ikke motor bytte Etter det jeg har forstått er det ikke så mange e30'er med denne motoren orginalt igjen, er vel ganske mange ombygde? Niks, e30'er med 318 is har som regel fått 325 motor, og 318 is motor løst har blitt satt inn i feks 316, e30. Så er ikke mange som er originale, som er sååå fine hvertfall som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Tenkte meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Noen som fikser coilovers til en grei pris eller? Skulle vår noen cm laver framme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Perfekt E30 du har! Skulle gitt den ene ballsteinen min for den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Perfekt E30 du har! Skulle gitt den ene ballsteinen min for den der!! Er vel langt fra perfekt Men om jeg noen gang for bruk for en ballstein skal jeg huske det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Lille blå sammen med store blå! Sykt artige leketøy dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Drit pen bil Clean, godt senka og kantfelg, akkurat sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Takk for det! Men den er egentlig 2 - 3 cm for høy framme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Et stk dårlig bilde av et stk skitten e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå