håkon_w Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 bilen er enda til salgs. clutjen er byttet, og bilen er kjørbar igjen. har satt inn 320 sving hjul samt 320 clutsj hva er poenget? Jeg tipper at 318is har bedre clutch enn 320i og den har tyngre svinhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 ...pluss at nå har du ikke lengre svinghjul og veiv som er avballansert under ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 eneste forsjelden er at det er sterkere clutsj men svinghjulet veide tålig liktl var redd for det samme. men om det var lettere så hadde det bare blitt bra. dvs raskere turtall ikke no og si det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 ...pluss at nå har du ikke lengre svinghjul og veiv som er avballansert under ett... må du lenger inn i fugle kassa med. går ikke an og sette svinghjulet feil er senter ringer og div. hehe. men kom me bud. eller la vær og skriv om ting som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 bilen er enda til salgs. clutjen er byttet, og bilen er kjørbar igjen. har satt inn 320 sving hjul samt 320 clutsjhva er poenget? Jeg tipper at 318is har bedre clutch enn 320i og den har tyngre svinhjul. var vanskelig og få få takk i en 318is clutsh, lettere og få tak i en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 m40,m42,m43,m44 har samme clutch. finn vell ikke noe letter og vanlig clutch som lager vare egenlig.. kna ta denne i innbytte på min 320d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 m40,m42,m43,m44 har samme clutch. finn vell ikke noe letter og vanlig clutch som lager vare egenlig.. kna ta denne i innbytte på min 320d? du sier noe. så lenge jeg har en bil med klima så var det forskjel på det. forskjelen er at de med klima hadde ikke de 4 fjørene. så den vanslige som du snakker om bygget for mye. for inn mot svinghjulet. derfor jeg smalt på 320. sving hjul. som en redning. siden jeg ikke er 100 prosent sikker på og selgan og heller byggan om til 328, noe jeg får svar på om kort tid. men skal legge inn bilder av det nye intreøret i morgen og se om noen vil starte og by på an. rart igrunen bilen e eu gokjent med svart sport intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ...pluss at nå har du ikke lengre svinghjul og veiv som er avballansert under ett... må du lenger inn i fugle kassa med. går ikke an og sette svinghjulet feil er senter ringer og div. hehe. men kom me bud. eller la vær og skriv om ting som ikke stemmer. Vet du hva en avballansering er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg