Gå til innhold

Reisebrev/Blogg; Essen og Ringen 09! Bilder lagt til!

Share

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Tenkte og lage en form for blogg/reisebrev ifra turen min til Tyskland, på Techno Classica, og turen til Ringen.

Tok av ifra Gardermoen klokken 17.25, og landet i Dusseldorf 19.30, fikk selfølgelig et ur-gammelt fly, så man satt jo nesten med beina i fanget til han foran deg.. Men men, litt dårlig mat og et par svette lukter senere var vi i havn.

Da vi kom frem, skulle det vente ett stykk 08' modell 525D på oss, nei, det gjorde det så vist ikke. Men, i stedet, hadde Europcar, satt av en 09 modell S500 L! Til samme pris, så vi sa ja takk med en gang. Satte oss inn, og et hav av elektroniske duppe ditter uten like møtte oss. Fikk klådd og lekt litt, før vi fikk bevegd oss ut på autobahn, da var det bare klampen i bånn, og du dæven, denne bilen var det trøkk i!

Så nå har vi vært ute og spist, fått drukket litt sikkelig tyskt øl, og nå er det kvelden. Imorgen bærer det avgårde til messa, og på lørdag skal vi på ringen, og se på VLN løp. Dette blir en konge lang-helg!

Bilder kommer i morgen, alt ifra leiebilen og messa. Skal selfølgelig få sikret oss noen gode bane bilder ifra ringen på lørdag også.

Håper noen vil følge med, så skal jeg passe på og oppdatere jevnlig.

Noen bilder ifra Techno Classica!

http://s57.photobucket.com/albums/g228/ ... 0tur%2009/

Ringen09087Large.jpg

Ringen09399Large.jpg

Ringen09317Large.jpg

Mvh, Steffen Guldager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, spent på bildene.

For et par år siden hadde vi en nesten lignende episode ang. leie av bil i Spania. Vi hadde bestilt en bil i 520ia, E200K, A6 klassen, men da vi kom ned hadde de ingen av tyskerne inne. De hadde istedet en helt ny ameriakener til oss. En Chrysler 300C med 218hk og 510nm. Litt skuffet dro vi fra flyplassen, men ankom kysten heller overasket over bilen. Bilen gikk relativt bra 8) og den ser jo veldig tøff ut. Kvaliteten var en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på hotellet igjen, ifra messa. Og herregud, gikk rundt i 8timer, og hadde fortsatt 3-4 gigantiske haller igjen! Men nå orka rett og slett ikke beina mer, så da ble det kvelden.

Ble røffe 800 bilder, dropper redigering osv, så dere får fresh utav kameraet, mye feil eksponert og slikt, men det får dere bare leve med. hehe.. Var sinnsykt mye tøft!

Blant annet 3-4 BMW 507er, hvorav den ene kostet 818tusen euro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste dag unnagjort, i morgen blir det vel bare avslappning på hotellet som gjelder..

Var i dag på Ringen, fikk med meg VLN løpet, og vi fikk testet 500'en på ringen! Spesiell, men utrolig deilig opplevelse, det må sies. Gleder meg nå noe sinnsykt, til jeg har lappen selv, og kan kjøre på egenhånd der nede! Var en utrolig morsom bane!

VLN løpet var også helt sinnsykt.. Bare det at det var rundt 200biler på banen, i seg selv er jo vilt..

Legger ut en liten smakebit, da både pcen her, og internettet her på hotellet er bare dritten, så blir det sikkert fler bilder når jeg kommer hjem!

Skal oppdatere litt innimellom!

Ringen09087Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...