Winther24 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Min BMW E36 Touring (midlertidig 318i) Slik så den ut da jeg kjøpte den: Videre med litt dekor fra Motorshow Extreme Så var dama i kollisjon: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110460 Nå under Arbeid hos Bilskadesenteret: Delene kommer fra BS Bildeler, Ny front med lykter Eksos Lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Det gjør seg bra med M-front. Er ingen fan av one-piece lykter på E36, men vet det er delte meninger om akkurat det Har du planer om feite felger og senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ser bra ut Regner med jeg får sett den til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Det gjør seg bra med M-front. Er ingen fan av one-piece lykter på E36, men vet det er delte meninger om akkurat det Har du planer om feite felger og senk? kommer felger fra VIANOR, vet ikke helt enda hva jeg vil ha, men blir nok noe med brønn, kansje sorte? vet ikke enda... noen forslag EirikL ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå