SanMiguel Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 19" dekk. 245 og 285-295 frontlykter e36 coupe. Må være med svart bakgrunn. Trenger ikke være helt strøkent glass. Skrik ut om noen vet om dekk eller frontlykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 har ett sett orginale m3 lykter. brukte. Kan prøve å få tatt bilder imårra om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 har ett sett orginale m3 lykter. brukte. Kan prøve å få tatt bilder imårra om interesse. Ja, hadde vært fint med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Trenger også et sett med 19" dekk. 245 og 285-295 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 har ikke fått tatt bilde desverre. Er i stavanger frem til torsdag etter påske så får ik tatt føre det. De er strøkene bortsett fra på den ene lykta er noe av den sorte plasten bak knekt. (hvis du skjønner?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 har ikke fått tatt bilde desverre. Er i stavanger frem til torsdag etter påske så får ik tatt føre det. De er strøkene bortsett fra på den ene lykta er noe av den sorte plasten bak knekt. (hvis du skjønner?) Ja vis meg bilde på pm du. Så får vi se på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 det er greit. kommer ikke hjem føre tordag neste uke mn skl ta bilde da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 det er greit. kommer ikke hjem føre tordag neste uke mn skl ta bilde da:) Yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 bimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 jeg har dekk og felger, 19" så og si ubrukte dekk og felger, usikker på dim, kan se på det i kveld. men selges ikke for under 10 lapper ^^ sjekk www.hv-custom.com og på album på den bmwnn der. så ser du de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 jeg har dekk og felger, 19" så og si ubrukte dekk og felger, usikker på dim, kan se på det i kveld. men selges ikke for under 10 lapper ^^ sjekk www.hv-custom.com og på album på den bmwnn der. så ser du de Er kun ute etter dekk jeg. Si dim du så kanskje jeg kjøper:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå