BoBoRev Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Trenger litt hjelp nå,jeg satt e30 s14 motor nedi e36 318is alt ser ut til å gå bra uten om bunnpanna da som treffer treversen,,motoren er ca 5cm fra å treffe motorfestene,men er det noen som har noen seriøse ideer om hva jeg kan gjøre så jeg får entra alt på plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Denne vrien med s14 i e36 har jeg ikke sett før men mulig noen andre har gjort det? Prøvd å søke litt rundt her på forumet? Evt ppf, e30tech osv Lage nye motorfester slik at bunnpanna går klar av traversen er vel alternativet om du ikke finner noe som er bolt on. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoBoRev Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 S14 blokka er jo lik 318is blokka skjønner ikke at det skal være så mye brydderi,, hadde ikke bunnpanna vært problem så hadde bilen kommet seg av gårde Alt annet er plug and play,,Har søkt rundt men finner ingen som har utdypet prosjektet,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hmm... M42 (iS) blokka er vel ikke like S14 blokka? Hvis de er like, slik du tror, hvorfor ikke da bare bruke bunnpanne og pickuplinje fra M42n på S14? (noe custom). Har du prøvd å line opp boltehullene på bunnpanna, og se om M42 panna passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 S14 blokka er basert på M10 ikke M42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå