sandbuin Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 ville bare legge ut bilen jeg har kjøpt, bare for å høre hva folk syns http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16928287 hehe
///FredriK.S Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Virket som en fin bil da, bare litt synd med en liten motor og automat.
jolly Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Veldig pen bil. Sjelden at 1991 modeller er så strøkne. Automat eller ikke. 150 Hk er nok til å begynne med. Tipper du ender opp med mer av det meste etterhvert. FredriK.S. Du la igjen et høyst upassende LOL i innlegget ditt, men det var bra du redigerte det bort.
Tsbusa Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Dette så ut som en MEGET velholdt bil, kommer til å kose deg i mange mil med denne
Scampi Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 ja, men tror den klarer seg en stund Du har i det minste bil...
Torbjørn H Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Så ut som en velholdt bil! Virket som en fin bil da, bare litt synd med en liten motor og automat. Hva er en stor motor for deg da, tøffen?
StianA Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Grattis med Strøken bil da her har du bil i mange år fremmover, ser jo meget vedlikeholdt ut også trur de har skaffet deg et prakteksemplar av en 5er gitt
TorErling Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Bra bil, visst den er så bra som det virker som, har du fått mye bil for pengene
Oderschvank Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Virket som en fin bil da, bare litt synd med en liten motor og automat. har du så stor motor med manuell gir du gjerne?
OleG Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Virket som en fin bil da, bare litt synd med en liten motor og automat. Finnes det fortsatt folk som gidder å gire sjøl altså...?
Simen! Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Gratulere, så strøken ut denne Ser jeg deg i vågå en dag eller?
D.C.V Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Virket som en fin bil da, bare litt synd med en liten motor og automat. Hva er rett størrelse på motor da? automat er jo bare ett pluss i disse dager da alt skal være så lettvint Og jeg tror ikke du skal regne med at du har så veldig stor motor på din bil den dagen du blir gammel nok til å kjøre opp
benger Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Dette er et smykke! Ta virkelig godt vare på denne her, så har du bil leenge. Vil ikke se noe biltema-plast på denne. Kun noen pene felger og hvite blinklys, og moderat senk. La også merke til at bakpotta er skinnende blank, regner med at den er helt ny ? Men så klart, din bil Ville gi deg et godt råd fra meg Tidligere E34 eier, og vet hvor gode biler dette kan være/er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå