Gå til innhold

Intern wastegate spørsmål.

tangorev
 Share

Anbefalte innlegg

Definer øverst,så skal du få svar.

Hvis du bare skal bruke 1 slange til WG,så skal du bruke den som sitter nærmest der eksosen kommer inn i wg`n.

Du kan ikke total blokkere det andre hullet(der du har justerings-skruen),for da vil den fungere som et trykkkammer,og wg`n vil da stå å jobbe mot seg selv,og være meget vanskelig å justere,og få stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vurderte om ikke overskriften var litt vag men rakk ikke endre den da jeg måtte fyke ut i sta:)

Ang wastegaten så var det en skrivefeil der gitt. Jeg har intern med 2 nippler hvor jeg har brukt den øverste å lurer på om jeg kan/trenger å blende den mot staget :) my bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal montere en walbro 255lh pumpe på bilen. Er pre-face med pumpa under. Det jeg lurer på er om jeg trenger å bruke den dempertingen som ligner på en BTR. Hva gjør den egentilg?

Er nr 14 her:

ccphd067baizsegn1k0k.gif

Takker for svar.

Hilsen Christian

monterte akkurat walbro på min jeg også.

da var det lekkasje pga rust på nr14 så tok bort denne...

hadde det litt travelt så gadd ikke lage overgang så slangene passet på nr20 så kjører uten den også.

men skal lage meg en liten tank før pumpa uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den løser helt ut med trykkluft. Dytter staget ut på denne.

Har gjort en søkerunde i kveld og det ser ut til at det er den øverste som skal brukes.

Virker dog som flere av "kina" wastegate som er dualport ikke er det alikevel. Nippelen nermest staget bare går i friluft på flere tilfeller. Skal skjekke opp dette i morgen.

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...