tangorev Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hei! Har da en wastegate med 2 nippler på. Vet jeg skal bruke den øverste nippelen, men skal/trenger jeg å blende den nede mot staget? Lik som denne: Takker for svar. Hilsen Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Definer øverst,så skal du få svar. Hvis du bare skal bruke 1 slange til WG,så skal du bruke den som sitter nærmest der eksosen kommer inn i wg`n. Du kan ikke total blokkere det andre hullet(der du har justerings-skruen),for da vil den fungere som et trykkkammer,og wg`n vil da stå å jobbe mot seg selv,og være meget vanskelig å justere,og få stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Hehe, vurderte om ikke overskriften var litt vag men rakk ikke endre den da jeg måtte fyke ut i sta:) Ang wastegaten så var det en skrivefeil der gitt. Jeg har intern med 2 nippler hvor jeg har brukt den øverste å lurer på om jeg kan/trenger å blende den mot staget my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Dempertingen? Tenker du på "trykkdåsa" med tre utganger, eller snakker du om skumgummien som sitter inni bensinpumpeholderen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hei!Skal montere en walbro 255lh pumpe på bilen. Er pre-face med pumpa under. Det jeg lurer på er om jeg trenger å bruke den dempertingen som ligner på en BTR. Hva gjør den egentilg? Er nr 14 her: Takker for svar. Hilsen Christian monterte akkurat walbro på min jeg også. da var det lekkasje pga rust på nr14 så tok bort denne... hadde det litt travelt så gadd ikke lage overgang så slangene passet på nr20 så kjører uten den også. men skal lage meg en liten tank før pumpa uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Ah, da dropper jeg den også. Vet du hva den gjør? Så det het "demper" på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Da er bensinpumpe spørsmålet ute av verden og håper noen kan svare ang wastegaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Etter hva jeg kan se på WG`n din,så skal du bruke nederste nippel.Den andre må stå åpen(gjerne med en litt lang slange,så den ikke blir full i smuss). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hmm, da har jeg bomma litt isåfall, hehe. Så et bilde en gang hvor det var montert på den øverste + at jeg testet med trykkluft og WG'n åpnet med trykk på øverste nippel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 frister litt å svare her men tror jeg lar være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hehe, bare å komme med hva du tenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 altså,hvis ventilen åpner/rører på seg hvis du setter på trykkluft på den på øverste nippel,så er det den du skal bruke,selv om dette strider i mot alt hva min hjerne/kunnskap tilsier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Jepp, den løser helt ut med trykkluft. Dytter staget ut på denne. Har gjort en søkerunde i kveld og det ser ut til at det er den øverste som skal brukes. Virker dog som flere av "kina" wastegate som er dualport ikke er det alikevel. Nippelen nermest staget bare går i friluft på flere tilfeller. Skal skjekke opp dette i morgen. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 altså,hvis ventilen åpner/rører på seg hvis du setter på trykkluft på den på øverste nippel,så er det den du skal bruke,selv om dette strider i mot alt hva min hjerne/kunnskap tilsier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå