Proffen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg med skifting av vannpumpe på min BMW. Mot god betaling. Bilen står i Oslo. Ring meg på 41323390. Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hadde det ikke vært så langt og kjøre skulle jeg ha hjelpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hva legger du i god betaling? Har du pumpa? Jeg bytta min for litt siden, og siden jeg ikke hadde sted å gjøre det eller tid så leverte jeg den på et verksted. De bytta pumpa (hadde delen selv), spylte systemet og luftet igjen (inkl frostvæske), og når de først hadde bilen oppe så byttet de ABS føleren (hadde delen selv) for meg og resatte feilmeldingen. Prisen kom på 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Hei. Har nå fått hjelp. Pumpa har jeg selv. Pris ferdig byttet inkl frostvæske 1300 kr. Helt grei pris. Husk at det er lørdag også. Takker for tilbakemeldingene. Mvh rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå