syk-racing Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 brock b1 8,5x17 ET13 4x100 ønskes kjøpt snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Kan levere deg nye, kr 2000 pr stk sjekk ut www.koolart.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syk-racing Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 med polert kant? hvor fort har du dem? 2 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 kan levere på 14 dager ca. skal bestille en av de første dagene nå send meg en mail om du ønsker disse. martin@vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Flytt denne heller til ønskes kjøpt, dette er salg, ikke "ønskes kjøpt" bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Står det ikke ønskes kjøpt på toppen. Om dette er en salgs annonse så har jeg misforstått, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syk-racing Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 har lagt inn annonsen på "ønskes kjøpt" men får jo ikke noe svar der. og det er mer sannsynlig at folk går inn på "dekk og felg" når det gjelder felger. jeg fikk jo svar her. jeg ønsker å kjøpe to brock felger koolart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 OK, du får sende meg en mail om du ønsker nye. martin@vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå