Joel KV Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 har hørt at det er noen foringer i bak og forstilling på e36 som bør byttes? noen som kan gi meg svar på hvem det er? har en liten klokking i forstillinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Kan være mange. Bærearmsforing går igjen ved klonkelyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ok:) men er det noen foringer som det fleste pleier og bytte? noen kjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Ja, endel gjengangere. Bruk søk funksjonen, mange mange mange tråder om vibrasjoner og klunkelyder. God jakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Gi han et svar da, lating! Et forum kan ikke bare leve på de førte tre trådene fra 1992 også er påfølgende tusen tråder henvisning til søkefunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 jaja. var jo egentlig svar jeg lurte på da. men,men. får vell lete da. var jo ikke mye respons:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Litt OT men hørte du skulle til smedstad for å sveise ny eksos? Trodde du hadde grei lyd jeg? hehe Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 hehe:P nææ. møtte på en a-an her om dagen og den hørtes da sint ut i forhold:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 I see. Øyvind er flink han og da blir bilene våre naboer en dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ja:) har lyst og begyne og bygge snart jeg. men trenger fortsatt en hel del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Det som er mest utbredt på motorsterke E36'r er "subframe disaster" . Ikke noen foringer som er gjengangere fra hva jeg vet (bærekuler er noe annet, det er forbruks vare ) . Subframe disaster er revning i gulv rundt foring til bakstilling. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå