Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier.. selger mitt HELT nye ubrukt orginale anthrazit(grått/sort) gulvteppe til E30 2 dr. (fikk samme delenr på gulvteppet til 4 dr i annen farge, så kan hende dette passer i 4 dr også)

den lille delen som går fra gulvet og opp til baksetene følger også med.

det store foran koster ca 4500,- nytt og den lille bak koster ca 700,-... selges ikke under 3500,- samlet

har også liggende org. brukt sort taktrekk til 2 dr med takluke. SOLGT

frakt kommer i tillegg og sendes ikke før penger står på konto om kjøper ikke henter dette selv :)

Skrevet

hvis jeg å hansefanta kjøper alt sammlet. hva for en god pris fikser du da? for da kan du sende i en pakke. vi jobber sammen.. ta det på pm, leser skjelden inne på tråder..

Skrevet

var det jeg også trudde :)

har muligens en kjøper som vil ha det, om han skaffer penger fort nok :P (ikke her på bimmers, slik at ingen skulle føle seg troffen) :)

Skrevet

ok det budet på 3000 inkl porto er ut kvelden. så du må bestemme deg fort ;) sjekket ny pris, og den du har oppgitt er mye høyere enn jeg fikk. så øker ikke budet mitt 100kr en gang :)

Skrevet

vet ikke hvor du har sjekka pris.. men jeg gav 3200,- for den store delen pluss bakdelen med Bavaria-rabatt fra BMW lager i Sverige.. :)

på delefilmen vår på jobb fikk vi opp pris på ca 5500 ut til kunde.

har ikke fått sjekka vekta på teppet enda.. og vet ikke hva fraktkostnaden kommer på..

skal sjekke opp i dette asap.

Koster ingenting for meg å ha teppet liggende, da det ikke ligger i veien.. så må ikke selge om jeg ikke får rett pris :)

Skrevet

jeg sjekket pris på teppe på stenshagen bil på kongsvinger et bmw verksted, jeg fikk det ikke billigere en 7700 men det var til cab, veit ikke om det er annerledes. så prisen kan ikke være så gal. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...