rød3 Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hei. vurderer og kjøpe denne bilen. Er første bilen min, så har lyst til og vite noe om den. Her er det sikkert mange som vet litt av vert. Så håper på svar. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16400068
525i1991 Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 så ut som en veldig grei førstebil med akkurat passe effekt. M42 er en bra motor i mine øyne. var ikke skilt på bildene? få bekreftelse på at det bare er å hente ut skiltene fra biltilsynet. og du må huske å sjekke om det er heftelser på den. den hadde gått et stykke så du kan sikkert prøve å prute den ned ett par tusen. Edit: Veng har sikkert ny dør til deg:P
rød3 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Åkei nice. Har ikke så mye peil, men høres jo helt grei bil. men hva synes du om pris messig ? og hva mente du egentelig med heftelser ? Slite deler og sånn eller ?
raynik Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Heftelser er gjeld/økonomiske krav til bank og liknende. sjekk opp med brønnøysundregisteret.. bruker bilens registreringsnummer for å finne dette.
Mexos Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 den hadde gått et stykke så du kan sikkert prøve å prute den ned ett par tusen. Så du mener 210 000km er høy km stand for en 93 modell? det tilsvarer en årlig kjørelengde på 13 000km, noe som er lavt for en Bmw. Så jeg vil heller påstå at den har gått lite! Bilen så grei ut, men passasjerdøra var ikke pen.
525i1991 Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 mente ikke at den har gått mye sånn da:P min har pasert 350000 så jeg skal ikke si noe. men det er mye penger det er snakk om så må finne noe å prute på. ting som ryker på e36 er vel bærekuler eller hva det kalles;) forbruksvare det.
rød3 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Takker for litt svar og info. Skal få skjekka opp det meste. tenkte kanskje og få pruta den ned litt. Er jo ikke bare bilen som koster, forsikring osv osv:P døra får jeg bytta eller fiksa. det er det minste probleme. men hvis det er noe mer så bare og komme med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå