Gå til innhold

BMW e36 m3 solgt....


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei... noen sier di er litt bredere? stemmer dette? starter nå i dag med litt mekking, skal ned med bakstilling, eksos med d første... tenker jeg skal pusse ned bakstillingen og di den et strøk lakk, var noe rust på den i fjor,samt se at alle foringer,hjullager er i orden, evt skifte d som trengs-.. skal også skifte eksos anlegg på den, har scorpion på nå.. men er et hull i den samt resten er litt skranglete ut... noen som har forslag til groom eksos ? vet remus ikke er så dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er nok ikke bredere gitt hehe. nei salge var i første omgang at jeg ikke hadde plass til den i vinter. men den ble satt bort forje uke så i såfall blir den ikke solgt før våren om den blir til salgs når våren er her da hehe. det får tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah de var knall de.. :) ene var vel utgått på fia dato men strøken.. :) Har ikke fått brukt de mye men det lille jeg har brukt de har de vært helt max siden jeg passet perfekt i dem.. Men savner litt de strøkne pene vaderne du kjøpte av meg.. Men de passer neppe i den andre tysker bilen min.. eller fruens.. Kjøpte en 04 a4 avant til fruen siden vi venter en liten..

Men bygger på bilen min ennå..

Ser din å kommer til og bli bra.. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, ja syntes di var gode og sitte i når jeg hadde dem. har heller ikke fått kjørt så mye med dine, i med at jeg har vært i militær tjenete i nesten 1 år nå og i tillegg til at jeg har krasjet bilen:)

hehe ikke dumt og gi madammen noe så fint, men ikke dumt når du venter kid:) gleder meg til og se din i sving på noen av vår treffene, håper du blir 100% ferdig:)

ja vi får se skal prøve og få den godkjent i løpet av vinteren slik at man kjører lovelig til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har IKKE vært flink og oppdatere denne tråden på noen måter verken med bilder eller txt.

kan fortelle hva som er gjort så langt. har demontert bakstilling som skal sandblåses i løpet av neste uke, alt av kalipterer er glassblåst og klar til lakking (usikker på hvordan farge jeg kan ha til sølv bil), d skal bestilles opp nye foringer, handbrekksystem, nye klosser bak, og alt av bolter skal jeg ha ny. dette blir bestilt neste uke engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

nå er d bra lenge siden jeg har oppdatert tråden, men har gjort veldig mye med bilen siden sist, jeg legger ut bilder så dere kan se hva som er skjedd:)

0bo514b1zxpb193ey5bk.jpg

0i9gsfw0s10vszpd6e0n.jpg

e3ixiw9va36wl6ch1vis.jpg

vjbb3e3lsd1qq05t63nl.jpg

her er skaden i innerskjermen rettet opp med ny skjerm som er tigsveiset på når den gamle var temmelig bøyd:P

3urnxhlw5fddd5qslael.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sveiset inn forsterket plater til bakstillingen, når dette er et 320 karoseri må d forsterkes bak :) har også pusset ned en god del av karoseriet bak, grunnet d med 2 komponet epoxy grunning og lagt 3 lag med techtyl etterpå, blei ganske fornøyd med resultatet, bilen skal forøverig inn og få ny techtyl under hele bilen før den skal inn på lakking.

ffpdfvqfpwte75a7dbay.jpg

emq8k08sfzrliuggyb1c.jpg

778d0n4mezbubjw0or69.jpg

0jk3utodsbc8iaisrfb6.jpg

hwh3gob8lmyqilfkrzx3.jpg

må bare beklage litt dårlige bilder, er tatt med telefonen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...