Gå til innhold

BMW e36 m3 solgt....


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

byttet ut k-sport understellet mitt med FK senkesett, jeg byttet dette med kentan-racing. litt missfornøyd da begge tårnlagerene må byttes på dette og d tok veldi lang tid før jeg fikk delene mine, noe som posten klarte og rote bort. fikk også scorpion bakpotte av han, denne var i meget god stand og ikke minst veldig lett.

her er noen bilder av tingene:

v4m775b39tr4s2x0x8xj.jpg

c32rauucea9cw10iygp4.jpg

nw5v59wvb740rlavwib6.jpg

7leytm4yvcm7oeiddbkh.jpg

y56mb65yl745krqwszld.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen skal i slutten av mai inn til lakking, bestemt med for hvit pelemor med svart tak, speil, vinge, lyktesenkere og lippe. får se om jeg tar sideskjørtene også i svart ikke helt bestemt meg enda. men venter på div karoserideler fra koed. 2 framskjermer, lyktesenkere og 97 grillramme.

her er noen bilder av bilen slik den er i dag:

ki3rjobocmzykybt6fnr.jpg

6z180htz0eln2gmxvarp.jpg

rh3pe16vqrnypm0qaixs.jpg

qpk6b2lnadh2bfwagbyg.jpg

z99wia2qbh55x16rm5ub.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkeren tar den inn i midten av mai, så skal den stå i varm garasje i 1 uke etterpå og tørke ordentlig, sa han. så tipper den er helt 100% klar til Mo i rana treffet 10 juni. men tenker at jeg tar den på veien så snart den er klar. gleder meg som en liten unge nå. har vært en lang vinter! fikk et kanon tilbud på 2 stk breyton inspiration (9x19" ET38 ) av en her på forumet. kjøpte dem for 2000,-. trenger 2 til, noen som vet hvem som fører breyton og kan selge kun 2 felger? tenker og ha 8"\8,5 framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

mitt nåværeende kjøretøy\vinter bil! artig bil!

a6htso1ya3uzn88oznt2.jpg

noen av delene pakket klar til henting.

h8v6fmq5jd5pbc53di1d.jpg

demonterte alt av karoserideler på bilen, lakkeren ville ha det slik :roll:

cxdakpbkartpxzknu2zc.jpg

c3n8ilmlo870tkx2soj6.jpg

dekket til interiøret, hadde nettop tatt skinn behandling ville ikke ha støv inn i coupèn.

9xy6w8kauphbeua2r9m9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et bilde av felgene. bestilt hos GS. får også: camberjusterings stag bak(k-sport). toppjusterings lager(k-sport) til framdempere. 97 grill, og felgpakken kommer vell i slutten av uka\ tidlig i neste uke:)

Takk morgan for et godt tilbud! :)

2aot1agunb36mj8bw5f2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er di felgene med 40mm kant foran og 95mm kant bak. disse blir lakket i svart senter. samme som: tak, speil, vinge, dtm listen til front fangeren og dekslene til grøftelysene. :) nå begynner jeg virkelig og glede meg til og ta bilen ut på veien!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...