SiohZ Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 sånn, da har jeg endelig fått kjørt bilen litt med prøve skilt. her er noen bilder fra gårsdagen:) var på hjulkontroll med bilen også nyrene jeg fikk av koed:) satt som et skudd:) byttet bensinfilter:) byttet kjøleveste, "green" på hjulkontroll tok liksågreit et bilde av den under, vakkert
SiohZ Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 tok på skiltene i dag:) mm hærlig følelse, nå tror jeg neste prosjekt blir og få litt anlegg i den:)
SiohZ Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 da har jeg fått tatt skikkelig bilder av bilen. har også bestemt meg for og selge den. den ligger på autodb.no for 150000,- er jo gi bort pris i mine øyner... her er noen bilder!
SiohZ Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 fått instalert en pakke fra rockfordfosgate(diskant\mellomtone\bass). check it out. spiller nydelig:) har enda ikke koblet sub'en enda men tenker dette skjer denne uken. følger med ved raskt salg.
SiohZ Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 er foresten flunke nye front lykter på den også. sonar, fra GS bildeler;)
SiohZ Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 tar i mot bud på PM eller på 95829784. skal selges temmelig kjapt siden jeg starter på skole nå...
Tonye36-91 Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Endrer det jeg har skrevet da han har fått sendt lyktene i posten nå. tok bare litt tid kan du sei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå