Gå til innhold

E36 Photoshoot Lillestrøm

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder. 8)

Var noen disse bilene utenfor Lillestrøm Kino igår? Så en mørk E36 med bimmers.no skiltholder.

Alle tre bilene var utenfor Lillestrøm Kino i går! ;) Så kan nok stemme det du så. Hehe.

Tenkte det var dere jeg så, ja. Var dere på F&F 21:30 da eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fra Sørumsand alle samma. fire stk E36. En 323, to 325, og en 325 turbo! Mener jeg også har sett M3'en din rundt på Sørumsand og Blaker området!

Min? den bor i Fetsund.. Vært på sørumsand 2-3 ganger

tror han mente innlegget til bmw-e36-e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder. 8)

Var noen disse bilene utenfor Lillestrøm Kino igår? Så en mørk E36 med bimmers.no skiltholder.

Alle tre bilene var utenfor Lillestrøm Kino i går! ;) Så kan nok stemme det du så. Hehe.

Tenkte det var dere jeg så, ja. Var dere på F&F 21:30 da eller? :P

Vi sto forsåvidt parkert utafor kinoen fra 21.30 til 00.00. Så kan ha vært en mulighet. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med [space] her, god komposisjon, men bildene var litt uskarpe, og noen kunne kanskje hatt godt av en justering av hvitbalansen og shadow/highlights. Men uansett et godt utgangspunkt! Likte den dramatiske oransje himmelen :)

Stå på :wink:

Noen tips til innstillinger? Har bare kunnskap til å stille lukkerhastighet og iso på kameraet. Aner ikke hvorfor det blir litt uklart. Er forresten et Canon EOS 400d.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...