matss Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Vi er fra Sørumsand alle samma. fire stk E36. En 323, to 325, og en 325 turbo! Mener jeg også har sett M3'en din rundt på Sørumsand og Blaker området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Fine bilder. Var noen disse bilene utenfor Lillestrøm Kino igår? Så en mørk E36 med bimmers.no skiltholder. Alle tre bilene var utenfor Lillestrøm Kino i går! Så kan nok stemme det du så. Hehe. Tenkte det var dere jeg så, ja. Var dere på F&F 21:30 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Nei, vi var på F&F 22:00! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Stilige biler gutta, får ta en photoshot så vi får med 5era og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Vi er fra Sørumsand alle samma. fire stk E36. En 323, to 325, og en 325 turbo! Mener jeg også har sett M3'en din rundt på Sørumsand og Blaker området! Min? den bor i Fetsund.. Vært på sørumsand 2-3 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 fine bilder. men hvem er dere a? sett dere flere ganger på SS og på blaker på lørdag.. kjører du en sort M3 med no tøffe bbs type felger? Mener jeg så den utenfor fokus i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Vi er fra Sørumsand alle samma. fire stk E36. En 323, to 325, og en 325 turbo! Mener jeg også har sett M3'en din rundt på Sørumsand og Blaker området! Min? den bor i Fetsund.. Vært på sørumsand 2-3 ganger tror han mente innlegget til bmw-e36-e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Fine bilder. Var noen disse bilene utenfor Lillestrøm Kino igår? Så en mørk E36 med bimmers.no skiltholder. Alle tre bilene var utenfor Lillestrøm Kino i går! Så kan nok stemme det du så. Hehe. Tenkte det var dere jeg så, ja. Var dere på F&F 21:30 da eller? Vi sto forsåvidt parkert utafor kinoen fra 21.30 til 00.00. Så kan ha vært en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Enig med [space] her, god komposisjon, men bildene var litt uskarpe, og noen kunne kanskje hatt godt av en justering av hvitbalansen og shadow/highlights. Men uansett et godt utgangspunkt! Likte den dramatiske oransje himmelen Stå på Noen tips til innstillinger? Har bare kunnskap til å stille lukkerhastighet og iso på kameraet. Aner ikke hvorfor det blir litt uklart. Er forresten et Canon EOS 400d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Ble veldig fine bilder det Har satt på ny grill og lepper i dag så det er nå du skulle tatt bilder av min... Får ta en bildesession av bila en dag det passer seg sånn da vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 fine bilder. men hvem er dere a? sett dere flere ganger på SS og på blaker på lørdag.. Hei, du som hadde en Hvit Cosworth med Ford dekaler på en gang i tia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Tok du på stativ? Mulig autofokusen sliter litt i tåka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 stilige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Takker for god respons, alle er tatt med stativ ja. Linsa fokuserer automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 tror jeg har sett disse på texas starn? har også spottet lignende biler på statoil haga, men kan være andre? flotte biler og bilder:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå