Simen! Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hva er statusen på 325n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 tror jeg har sett disse på texas starn? har også spottet lignende biler på statoil haga, men kan være andre? flotte biler og bilder:p Hei, texas starn, hvor er det? Min bil er solgt til en kar fra Årnes, så den ser du nok av og til. Tror den har blitt litt mer shabby etter jeg solgte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Hva er statusen på 325n da? Daniel har den ennå vettu:) Har ikke blitt brukt i vinter. Men er ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Så flott da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Jepp, blir vel snart noen bilder av den og par-tre andre e36e. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 tror jeg har sett disse på texas starn? har også spottet lignende biler på statoil haga, men kan være andre? flotte biler og bilder:p Hei, texas starn, hvor er det? Min bil er solgt til en kar fra Årnes, så den ser du nok av og til. Tror den har blitt litt mer shabby etter jeg solgte den.. Texaco på sørumsand, pleier å stå noen e36 der:p mens jeg cruiser forbi;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Får si i fra neste gang, så blir jeg med jeg også! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 tror jeg har sett disse på texas starn? har også spottet lignende biler på statoil haga, men kan være andre? flotte biler og bilder:p Hei, texas starn, hvor er det? Min bil er solgt til en kar fra Årnes, så den ser du nok av og til. Tror den har blitt litt mer shabby etter jeg solgte den.. Texaco på sørumsand, pleier å stå noen e36 der:p mens jeg cruiser forbi;P hehe Da har du nok sett min stå der tenker jeg Jobber der noen kvelder i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 det kan hende! så du jobber sammen med Timmy K.? fin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Feite bilder! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 det kan hende!så du jobber sammen med Timmy K.? fin bil forresten! Jobber med Timmy ja. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 tror jeg har sett disse på texas starn? har også spottet lignende biler på statoil haga, men kan være andre? flotte biler og bilder:p Hei, texas starn, hvor er det? Min bil er solgt til en kar fra Årnes, så den ser du nok av og til. Tror den har blitt litt mer shabby etter jeg solgte den.. Texaco på sørumsand, pleier å stå noen e36 der:p mens jeg cruiser forbi;P hehe Ja, da skjønner jeg. Er nok av BMW`er på yx Sørumsand av og til, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 det er det! er nesten flau når doningen min siger nedover vegen der:p men snart! 318 will rise again. kjenner du mange i sørum med bimmer? kansje du kunne satt opp det monsterbildet bak rånåsfossen eller noe? pm meg:p jeg veit noen gode spots. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 det er det! er nesten flau når doningen min siger nedover vegen der:p men snart!318 will rise again. kjenner du mange i sørum med bimmer? kansje du kunne satt opp det monsterbildet bak rånåsfossen eller noe? pm meg:p jeg veit noen gode spots. Er da noen i fra Sørum. Matss, Olezz, Evenol og jeg, samt noen karer fra Fetsund. Har noen bilder fra i sommer med Matss`s bil og min, tatt ved kraftstajsonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Stilig. har du link eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå