BMW318TDS96 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvordan er det og bytte foring nr 4 på bilde eller må hele armen byttes? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23601.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Er lett det, med riktig verktøy... eller god fantasi, og tilgang til mye rart... Du må ha presse, og litt div hylser eller piper og bruke til å legge imellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 delphi har en alternativ bære kule til den der. fåes kjøpt hos mekonomen. har bytta et dusin av de kulene der og de orginale ryker jo ca hver 7 måned men den fra delphi er uten den gummi satsen og holder mye bedre. lettere og presse i er den og. men hele armen må ned. så presser du ut foringa men "ramma" blir sittende igjen. så tar du baufila og skjerer en stripe på tvers av "ramma" også er det bare og slå den ut og presse i den nye kula. hvis du alikevell kjøper den "orginal" foringa må du passe på at du ikke presser den inn så du bøyer "ramma" på foringa. det jeg gjorde på de "orginal" foringene var at jeg fannt en stor pipe som passa med dia'n på bærekula også slipte jeg spor på hver side så den bøyla under kula ikke ble klemmt flat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Så jeg må av med hele ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Har også en ulyd ifra motoren 318 tds det høres ikke ut som det er inni motoren men fra et eller annet hjul kan det komme fra den som stramer reima? det er nesten en tikke lyd som kommer med turtall på motoren. Hvordan er det med det stramme hjulet som sitter på reima kan det være lageret i det som er gått? Tente jeg skulle bytte reim og stamme hjul er dette noe jeg bytter selv uten for mye vanskligheter eller må radiator ut ser ut som det er veldig trangt nedi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå